Μπορεί το GV60 Magma να ξεδίπλωσε τις αρετές του στην πίστα Λε Καστελέ κατά την ευρωπαϊκή του παρουσίαση, όμως εκείνη την ημέρα, άλλο μοντέλο έκλεψε την παράσταση.
Ο λόγος για το Magma GT Concept, ένα μοντέλο που όπως ειπώθηκε κατά την εκδήλωση στη γαλλική πίστα, «…δείχνει την προσέγγιση της μάρκας για την επόμενη δεκαετία και το επόμενο κεφάλαιό της». Μόνο που ίσως αυτό το επόμενο κεφάλαιο, να έρθει νωρίτερα απ’ ότι περιμέναμε.
Βλέπετε η Genesis, που θυμίζουμε πως είναι το πολυτελές/σπορ παρακλάδι της Hyundai, είναι το σήμα με το οποίο οι Κορεάτες μπαίνουν στους Αγώνες Αντοχής – το 2026 στο WEC και το 2027 στο IMSA, δηλαδή τον αντίστοιχο αμερικανικό θεσμό. Με το αγωνιστικό πρωτότυπο να είναι προς το παρόν γνωστό ως GMR-001.
BUY NOW
Δεν αποκλείεται λοιπόν, σύντομα η Genesis να παρουσιάσει κι ένα supercar που να συνδέεται με την αγωνιστική της εμπλοκή. Αυτό φυσικά θα βασίζεται στο Magma GT Concept και παρότι θα αλλάξει όνομα, δεν θα αλλάξει φιλοσοφία. Θα παραμείνει μία… ανάσα από το έδαφος, κεντρομήχανο, με εκδόσεις τόσο για το δρόμο όσο και για την πίστα.
Επίσημα δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα, άλλωστε ακόμα και για το Magma GT Concept δεν ειπώθηκε τίποτα ουσιαστικό. Ούτε επιδόσεις, ούτε τι κρύβει εντός του, ούτε σε ποια πλατφόρμα πατάει.
Ο υβριδικός V6 κινητήρας χωρητικότητας 3.5 λίτρων του GV80 αποδίδει 409 ίππους – τιμή μικρή για ένα τόσο επιθετικό μοντέλο όσο το GT Concept. Αν όμως δυνάμωνε και συνεργαζόταν με ηλεκτροκινητήρες, τότε θα μπορούσε να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα.
Όλα αυτά ακόμα αποτελούν θεωρία αλλά δεν είναι απίθανο, ενδεχομένως και στην πρώτη εμφάνιση της Genesis στις 24h Le Mans, να υπάρξει και η παρουσίαση του πρώτου supercar της μάρκας.