Το λάθος που κάνουμε όλοι όταν παρκάρουμε -Πώς να αποφύγεις τις συνέπειες

Το λάθος που κάνουμε όλοι όταν παρκάρουμε 2023

Ένα λάθος που συνηθίζεται από πολλούς οδηγούς και μπορεί να αποδειχτεί πολύ δαπανηρό είναι η σωστή τοποθέτηση των εμπρός τροχών κατά το παρκάρισμα.

Η «ευθυγράμμιση» των εμπρός τροχών όταν παρκάρουμε το όχημα μας στην άκρη του δρόμου είναι το επιθυμητό ειδικά στο αστικό περιβάλλον.

Στους δρόμους της πόλης, με οχήματα παρκαρισμένα πολλές φορές και στις δύο πλευρές, το πλάτος του οδοστρώματος περιορίζεται σημαντικά και ένα αυτοκίνητο που έχει τους τροχούς τους στριμμένους περιορίζει ακόμη περισσότερο το διαθέσιμο πλάτος για τα διερχόμενα οχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το παραπάνω, εκτός από την έξτρα δυσκολία που βάζει στους οδηγούς που θέλουν να περάσουν από το σημείο, αυξάνει την πιθανότητα κάποιο από τα διερχόμενα αυτοκίνητα να χτυπήσει τον τροχό που εξέχει και να προκαλέσει ζημιά στην ανάρτηση αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης. Και αν έχετε στο νου μόνο τα φυσιολογικού μεγέθους αυτοκίνητα, σκεφτείτε ότι ο δρόμος χρησιμοποιείται φυσικά και από μικρά ή μεγαλύτερα φορτηγά.

Πριν από μερικά χρόνια οι στριμμένοι τροχοί δεν δημιουργούσαν τόσο μεγάλο πρόβλημα, αφού οι διαστάσεις τους ήταν περιορισμένες. Σήμερα όμως οι 17 ίντσες για τις ζάντες αποτελούν κοινό τόπο και οι σημαντικά μεγαλύτεροι τροχοί των σύγχρονων εξέχουν πολύ περισσότερο από το αμάξωμα όταν είναι στριμμένοι, σε συνδυασμό με τις συνολικές διαστάσεις τους που έχουν μεγαλώσει.

Με τους τροχούς να βρίσκονται σε σημείο που δεν «ψάχνει» συνήθως ο οδηγός με τα μάτια του, η πιθανότητα ατυχήματος αυξάνεται ακόμη περισσότερο το . Μάλιστα είναι ακόμη πιο δύσκολο να εντοπιστούν αν είναι στραμμένοι με τέτοιο τρόπο που ο διερχόμενος οδηγός βλέπει μόνο το ελαστικό και όχι την ζάντα.

το λάθος που κάνουμε όλο όταν παρκάρουμε 2023
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης αν ένας οδηγός αφήνει συχνά το αυτοκίνητο με τους στριμμένους τροχούς να ακουμπούν με «δύναμη» πάνω στο πεζοδρόμιο, αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο για τα ελαστικά και τον σκελετό τους αλλά ούτε και για το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου και τα σινεμπλόκ.

Στην μόνη περίπτωση που καλό είναι να έχουμε τους τροχούς μας ελαφρώς στριμμένους προς το πεζοδρόμιο, χωρίς να υπάρχει απαραίτητα επαφή με αυτό, είναι όταν παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας σε δρόμο με έντονη κλίση -ανηφόρα ή κατηφόρα.

Ο λόγος στην παραπάνω περίπτωση είναι η έξτρα ασφάλεια που προσφέρουν οι στραμμένοι προς το πεζοδρόμιο τροχοί, αφού στην περίπτωση που το χειρόφρενο (μηχανικό ή ηλεκτρικό) παρουσιάσει δυσλειτουργία και λυθεί... αυτοβούλως, το αυτοκίνητο δεν θα κυλίσει ή θα κυλίσει πολύ λίγο.

Τέλος, καλό είναι να ευθυγραμμίζουμε τους τροχούς μας και όταν παρκάρουμε κάθετα καθώς έτσι διευκολύνουμε και τους άλλους οδηγούς να παρκάρουν δίπλα μας, ενώ μειώνουμε και σε αυτή την περίπτωση την πιθανότητα ατυχήματος.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ