Γιατί είναι λάθος να φορτίζω το κινητό στο αυτοκίνητο -Τι λένε οι ειδικοί

driver-inside-car-1

Αρκετοί είναι οι οδηγοί που αποφεύγουν να φορτίσουν το κινητό τους τηλέφωνο στις θύρες USB του αυτοκινήτου, φοβούμενοι ότι θα φθείρουν τη μπαταρία της συσκευής τους.

Το κινητό τηλέφωνο έχει μετατραπεί σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, ενώ χρησιμεύει και στους οδηγούς, κυρίως ως εργαλείο πλοήγησης. Τα περισσότερα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες είναι σαφώς ανώτερες από τις παλιότερες, ωστόσο παραμένουν ευαίσθητες όταν εκτίθενται σε ακραίες θερμοκρασίες.

Οι κατασκευαστές προειδοποιούν ότι η φόρτιση δεν πρέπει να γίνεται σε θερμοκρασίες πάνω από 40°C ή κάτω από -10°C, τονίζοντας ότι η υπερβολική θερμοκρασία κατά τη φόρτιση μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε ανάφλεξη. Επιπλέον, κάθε μπαταρία έχει περιορισμένο αριθμό κύκλων φόρτισης. Όταν αυτοί εξαντληθούν, η απόδοσή της μειώνεται αισθητά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
phone-charging-1

Η «δίψα» των μπαταριών των κινητών για ενέργεια έχει αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παρέχουν στους πελάτες τους δυνατότητες φόρτισης κινητών τηλεφώνων. Πολλοί, βέβαια, υποστηρίζουν ότι η φόρτιση του κινητού τηλεφώνου στο αυτοκίνητο προκαλεί πρόωρη φθορά της μπαταρίας.

Οι περισσότεροι οδηγοί συνδέουν το κινητό τους με τη θύρα USB του αυτοκινήτου για να το φορτίσουν. Ωστόσο, σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, αυτή η πρακτική δεν είναι ιδανική για τη μακροζωία της μπαταρίας.

phone-charging-2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι θύρες USB σχεδιάστηκαν κυρίως για μεταφορά δεδομένων και εφαρμογές που απαιτούν ελαφριά κατανάλωση ενέργειας. Δεν παρέχουν σταθερή ή επαρκή παροχή ρεύματος, καθώς προσφέρουν ένταση ρεύματος συχνά κάτω από 1 Α, τη στιγμή που τα σύγχρονα κινητά απαιτούν 2 έως 3 Α για σωστή φόρτιση. Το αποτέλεσμα; Αργή και ασταθής φόρτιση, η οποία ενδέχεται να φθείρει τη μπαταρία.

Από την άλλη μεριά, η δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης που παρέχεται στα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα απαιτεί περισσότερη ενέργεια και παράγει περισσότερη θερμότητα, με αποτέλεσμα να στρεσάρει περισσότερο τη μπαταρία.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ