
Η Land Rover παρουσίασε την ειδική έκδοση Classic Defender V8 Churchill Edition, που αποτίει φόρο τιμής στον εμβληματικό Βρετανό πολιτικό, Σερ Ουίνστων Τσόρτσιλ.
Η έμπνευση προήλθε από το προσωπικό Land Rover Series I του Βρετανού πολιτικού, το οποίο του δόθηκε το 1954 για τα 80ά γενέθλιά του, με την παραγωγή της ειδικής έκδοσης να περιορίζεται σε μόλις δέκα μονάδες.

Το όχημα αυτό ανήκει σήμερα στον συνεργάτη κλασικών αυτοκινήτων Έμιλ Φρέι, ο οποίος κατέχει το πρωτότυπο με την πινακίδα «UKE 80». Το Series I είχε ειδικές μετατροπές που είχαν πραγματοποιήσει οι μηχανικοί της Land Rover συγκεκριμένα για τον Τσόρτσιλ, όπως φαρδύτερο κάθισμα, πτυσσόμενο υποβραχιόνιο, heavy duty θέρμανση και χειρολαβή καλυμμένη με δέρμα για τη διευκόλυνση της μετακίνησης του Πρωθυπουργού στην έπαυλή του Chartwell. Μετά το θάνατό του το 1965, το αυτοκίνητο παρέμεινε στην οικογένεια έως και το 1973, ενώ το 2013 αποκαταστάθηκε και μεταφέρθηκε στο Emil Frey Classics Museum στο Safenwil της Ελβετίας.
BUY NOW

Η ειδική έκδοση που λανσάρει τώρα η Land Rover για το Defender ξεχωρίζει στο εξωτερικό με το χρώμα Bronze Green (μεταλλικό πράσινο χρώμα με ζεστούς, καφετί-χάλκινους τόνους), πιστό αντίγραφο του πρωτότυπου, τις 16άρες ατσάλινες ζάντες, τις γαλβανισμένες ακμές αμαξώματος καθώς και τη μεταλλική γρίλια στο εμπρός μέρος του οχήματος. Χαρακτηριστικά στοιχεία περιλαμβάνουν τα σήματα «UKE 80» (φόρος τιμής στο πρωτότυπο όχημα) και άλλα στοιχεία κληρονομιάς με τα οποία η Land Rover έχει διακοσμήσει το μοντέλο.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το δέρμα Bridge of Weir semi-aniline σε απόχρωση Bottle Green (σκούρο πράσινο κρασιού) και δέρμα Windsor σε Ebony (μαύρο), προσφέροντας πολυτελή αίσθηση και εξαιρετική αντοχή στον χρόνο.

Η Churchill Edition του Land Rover Defender προσφέρεται σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος: 90 και 110 Station Wagon, καθώς και σε 90 Soft Top με ειδικά κατασκευασμένη υφασμάτινη οροφή που μπορεί να αναδιπλωθεί στα πλάγια και στο πίσω μέρος. Στη γλώσσα της Land Rover, τα νούμερα 90 και 110 αναφέρονται στο μήκος του αμαξώματος σε ίντσες μεταξύ των εμπρός και πίσω αξόνων, δηλαδή το μεταξόνιο.
Το Defender 90 διαθέτει πιο κοντό αμάξωμα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία σε στενά μονοπάτια και στην πόλη, ενώ το Defender 110 έχει μεγαλύτερο αμάξωμα με περισσότερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, ιδανικό για ταξίδια και off-road αποστολές.

Όλα τα οχήματα ξεκινούν από υπάρχοντα Defender μοντέλα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2012 και 2016, τα οποία λειτουργούν ως «donor vehicles», ήτοι βάσεις. Στη συνέχεια, η ομάδα της Land Rover Classic τα ανακατασκευάζει πλήρως, αποσυναρμολογώντας, επισκευάζοντας και αναβαθμίζοντας κάθε τμήμα —κινητήρα, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα και εσωτερικό— ώστε να προκύψει ένα ολοκαίνουργιο όχημα ειδικής έκδοσης.
Η ισχύς της ειδικής έκδοσης παρέχεται από έναν V8 κινητήρα 5,0 λίτρων με 405 ίππους και 515 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Το πλαίσιο του Defender V8 έχει εκσυγχρονιστεί εκτενώς, με ελατήρια Eibach, αμορτισέρ Bilstein, παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους, αναθεωρημένο σύστημα διεύθυνσης και φρένα της Alcon.

Η ειδική έκδοση εντάσσεται στο πρόγραμμα Works Bespoke, όπου τα οχήματα Land Rover Classic αποκαθίστανται και επανασχεδιάζονται εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη. Κάθε μονάδα συνδυάζει ιστορικά χαρακτηριστικά με σύγχρονη τεχνολογία, δυνατότητες off-road άλλα και άνεσης, συμπεριλαμβανομένου του Classic Infotainment System με πλοήγηση, DAB ραδιόφωνο και Bluetooth σε κλασικό σχεδιασμό.
Τα οχήματα παράγονται στο κεντρικό εργαστήριο κλασικών μονάδων της Land Rover στο Ηνωμένο Βασίλειο, με υποστήριξη από τις εγκαταστάσεις του Essen-Kettwig και Emil Frey στο Μόναχο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας Ντόμινικ Ελμς σχολίασε για το μοντέλο πως «η ειδική έκδοση δείχνει εντυπωσιακά τι συμβαίνει όταν η όραση ενός πελάτη συναντά την τεχνογνωσία των ειδικών μας. Η ομάδα μας έχει αιχμαλωτίσει και εξελίξει διακριτικά την ουσία του εμβληματικού Land Rover του Τσόρτσιλ».
Διαβάστε επίσης: