Λαμία-Πάτρα σε 1,5 ώρα -Προχωρά ο νέος αυτοκινητόδρομος που αλλάζει την Κεντρική Ελλάδα
Νέο βίντεο με εντυπωσιακά πλάνα από drone δείχνει το δύσκολο τμήμα του έργου Μπράλος – Άμφισσα να παίρνει μορφή, με τις εργασίες να προχωρούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα από τα πιο κρίσιμα οδικά έργα της Στερεάς Ελλάδας, με τις πιο πρόσφατες εικόνες να προέρχονται από νέο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα και αποτυπώνει το πιο απαιτητικό τμήμα του διαγώνιου άξονα.
Τα εντυπωσιακά πλάνα από drone αποκαλύπτουν έναν αυτοκινητόδρομο που πλέον παίρνει ξεκάθαρα μορφή, με τις εργασίες να προχωρούν σύμφωνα με το επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα, παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες του ανάγλυφου.
BUY NOW
Ο οδικός άξονας Μπράλος – Άμφισσα αποτελεί κομβικό τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο και συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα έργα υποδομής για τη σύνδεση της Κεντρικής με τη Δυτική Ελλάδα. Με την ολοκλήρωσή του, θα αλλάξει δραστικά ο χάρτης των μετακινήσεων, μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής από τη Λαμία προς την Πάτρα σε περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά, έναντι σχεδόν 3 ωρών που απαιτούνται σήμερα.
Η αναβάθμιση αφορά δύο επιμέρους τμήματα, το Μπράλος – αρχή παράκαμψης Γραβιάς και το Μεταλλεία Βωξίτη – Άμφισσα, συνολικού μήκους 24 χιλιομέτρων. Η παράκαμψη της Γραβιάς έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ το υπόλοιπο έργο εξελίσσεται με εντατικούς ρυθμούς, όπως φαίνεται και στα εναέρια πλάνα που καταγράφουν σήραγγες, γέφυρες και επιχωματώσεις σε πλήρη ανάπτυξη, με την τελική ημερομηνία περαίωσης να είναι η 9 Φεβρουαρίου 2028.
Το τεχνικό αντικείμενο του έργου είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και περιλαμβάνει δύο σήραγγες συνολικού μήκους άνω των 4.600 μέτρων, επτά γέφυρες και έξι ισόπεδους κόμβους, με στόχο όχι μόνο τη μείωση των χρόνων μετακίνησης αλλά και τη σημαντική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας σε έναν άξονα που μέχρι σήμερα θεωρούνταν δύσκολος και επικίνδυνος.
Η σημασία του άξονα Μπράλος – Άμφισσα ξεπερνά τα τοπικά όρια. Δημιουργεί έναν κρίσιμο συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε μεγάλους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, όπως η Ιόνια και η Ολυμπία Οδός, η ΠΑΘΕ και ο Ε65, διευκολύνοντας τη διασύνδεση στρατηγικών κόμβων, μεταξύ των οποίων το λιμάνι της Πάτρας και σημαντικές βιομηχανικές περιοχές της χώρας.
Με την ολοκλήρωσή του, ο διαγώνιος άξονας Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο θα μειώσει τη συνολική απόσταση μεταξύ Λαμίας και Πάτρας από τα 185 στα 160 χιλιόμετρα και θα περιορίσει τον χρόνο οδήγησης για ένα ΙΧ στο μισό. Πρόκειται για ένα έργο που δεν αλλάζει απλώς τις μετακινήσεις, αλλά επηρεάζει άμεσα την περιφερειακή ανάπτυξη, τον τουρισμό και τη συνολική εικόνα των υποδομών στη Στερεά Ελλάδα, όπως αποτυπώνεται πλέον καθαρά και μέσα από τα εναέρια πλάνα που δείχνουν τον δρόμο να γίνεται πραγματικότητα.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ