Range Rover

Lada με σιδερένια ζάντα και τιμή κάτω από 10.000 ευρώ -O πραγματικός διάδοχος του Niva

lada-azimut-kolesa-1

Μια ομάδα σχεδιαστών φαντάστηκε ποια χαρακτηριστικά θα μπορούσε να έχει μια πραγματικά βασική έκδοση του νέου SUV της Lada, η οποία θα ακολουθούσε πιστά τα χνάρια του θρυλικού Niva.

Πριν από λίγες ημέρες, η Lada παρουσίασε επίσημα το νέο της SUV, με την ονομασία Azimut, στο πλαίσιο του 28ου Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης.

Το νέο μοντέλο της φιλοδοξεί να αποτελέσει ορόσημο για τη νέα εποχή της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, και μία ομάδα από γραφίστες φαντάστηκαν ποια γνωρίσματα θα έπρεπε να έχει ώστε να ακολουθήσει την επιτυχημένη «συνταγή» του παγκόσμιας φήμης προκατόχου του, του Niva.

Ένα από τα βασικά, αναπάντητα προς το παρόν ερωτήματα αφορά στην τιμή του. Παρόλο που το κόστος αγοράς του παραμένει ακόμη άγνωστο, η εταιρεία θέλει να το προσφέρει με την καλύτερη σχέση τιμής/ποιότητας στην κατηγορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες από ρωσικά μέσα ενημέρωσης, η τιμή εκκίνησής του ενδέχεται να διαμορφωθεί γύρω στα 2,5 εκ. ρούβλια, δηλαδή περίπου 27.000 ευρώ, ωστόσο μία τιμή κάτω από ένα εκατομμύριο ρούβλια, δηλαδή κάτω από 10.000 ευρώ, θα του εξασφάλιζε μία κατά πάσα πιθανότητα άκρως επιτυχημένη πορεία.

lada-azimut-kolesa-3

Προκειμένου να «πιάσει» αυτόν τον στόχο, η εισαγωγική έκδοση θα έπρεπε να είναι «φτωχότερη» σχεδιαστικά σε σύγκριση με την κορυφαία έκδοση που παρουσιάστηκε. Αυτό θα «μεταφραζόταν» για παράδειγμα σε περισσότερο πλαστικό στο αμάξωμα, αλλά και σε σιδερένιες ζάντες 16 ιντσών, αντί για τις 18άρες αλουμινίου της έκδοσης της παρουσίασης.

Επίσης, η διχρωμία, χαρακτηριστικό συνήθως ακριβότερων εκδόσεων αναμένεται να απουσιάζει από τη βασική, ενώ είναι πολύ πιθανό να απουσιάζει και η LED λωρίδα που ενώνει τους LED προβολείς, οι οποίοι προκειμένου να μειωθεί η τιμή της εισαγωγικής έκδοσης θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από λάμπες αλογόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, προσαρμογές θα έπρεπε να γίνουν ενδεχομένως και στην καμπίνα, η οποία σύμφωνα με τη Lada προσφέρει πολυάριθμες θήκες αποθήκευσης, ασύρματη φόρτιση, ηλεκτρικές ρυθμίσεις για τιμόνι και καθίσματα, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα παράθυρα, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρική πίσω πόρτα, κάμερες 360°, ηλεκτρικό χειρόφρενο και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης.

lada-azimut-kolesa-4

Το Lada Azimut θα εξοπλίζεται αρχικά με αναβαθμισμένους κινητήρες 1.6 και 1.8 λίτρων, ισχύος 120 και 132 ίππων αντίστοιχα. Οι επιλογές μετάδοσης περιλαμβάνουν 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή CVT, ενώ στο άμεσο μέλλον θα προστεθεί ένας νέος turbo κινητήρας 150 ίππων με αυτόματο κιβώτιο.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της AVTOVAZ, Μαξίμ Σοκόλοφ, το Lada Azimut είναι το πρώτο ολοκαίνουργιο SUV της εταιρείας εδώ και σχεδόν 30 χρόνια. Η ανάπτυξή του διήρκεσε τρία έτη και είχε στόχο την πλήρη τεχνολογική αυτονομία της AVTOVAZ στην κατασκευή και το λανσάρισμα νέων οχημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ