Το Lada Niva γίνεται αγροτικό

Το Lada Niva γίνεται αγροτικό

Το κλασικό σκληροτράχηλο Lada Niva περνά επίσημα σε μια νέα εποχή με τη ρώσικη εταιρεία να ανακοινώνει αναβαθμίσεις για την πολλαπλών ρόλων επαγγελματική του έκδοση.

Η έξοδος πολλών κατασκευαστών από την αγορά αυτοκινήτου και την αυτοκινητοβιομηχανία της Ρωσίας, λόγω της εισβολής στην Ουκρανία και του πολέμου που συνεχίζεται, έδωσαν νέα... πνοή ζωής στο σκληροτράχηλο Lada Niva, η επαγγελματική έκδοση του οποίο αναβαθμίζεται ως προς τις δυνατότητές της.

Μέσω της συνεργασίας της με τη Renault, η Lada είχε ως σκοπό να αντικαταστήσει το γερασμένο αλλά ικανό της off-roader με μια ολοκαίνουργια γενιά, στο δρόμο προς ένα βιώσιμο μέλλον, με βλέψεις και για επίσημες εξαγωγές στις χώρες της Ευρώπης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χωρίς όμως την τεχνολογική υποστήριξη και τους οικονομικούς πόρους του γαλλικού ομίλου, τα σχέδιά της ρώσικης εταιρείας για την αντικατάσταση του Niva έχουν μπει για τα καλά στον πάγο και το απλό στην κατασκευή υπάρχον Niva καλείται να καλύψει, όπως μπορεί, και άλλες απαιτήσεις τις ρώσικης αγοράς αυτοκινήτου.

Η ρώσικη αυτοκινητοβιομηχανία και αγορά αυτοκινήτου έχει δεχτεί μεγάλο πλήγμα από την έξοδο των μεγάλων κατασκευαστών και την παραχώρηση των εργοστασίων λοιπών δραστηριοτήτων τους στο κράτος αλλά και από τις σχετικές κυρώσεις στις εισαγωγές τεχνολογικού εξοπλισμού.

Σύμφωνα και με την σχετική ανακοίνωση της ρώσικης εταιρείας, οι πωλήσεις του αναβαθμισμένου επαγγελματικού Niva, το οποίο κατασκευάζεται από την θυγατρική της AvtoVAZ, PSA VIS-Avto JSC -εξειδικεύεται στις μετατροπές αμαξωμάτων- έχουν ήδη ξεκίνησε, με τις τιμές για την έκδοση pick up να ξεκινούν στη Ρωσία από τα 15.300 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αναβαθμισμένο αγροτικό Niva έχει πλέον μέγιστο όριο φόρτωσης αυξημένο κατά 185 κιλά φτάνοντας συνολικά στα 800 κιλά, στην διαμόρφωσή του με διθέσια καμπίνα, ενώ προσφέρεται και με μεγαλύτερη καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά πέντε άτομα.

Η αύξηση του ωφέλιμου φορτίου προήρθε από τις ενισχύσεις στο υβριδικό αμάξωμα του Niva, με την καμπίνα να είναι, όπως και στην «πολιτική» έκδοση μονοκόκ και το πίσω μέρος που φέρει την πλατφόρμα τύπου σκάλας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός από την έκδοση pick up το επαγγελματικό Niva είναι διαθέσιμο ως van αλλά και ως ψυγείο με το ωφέλιμο φορτίου του να ξεκινά από τα 580 κιλά και διαμορφώσιμο χώρο φόρτωσης από ένα έως και 3,5 κ.μ.

Άλλες διαφορές δεν υπάρχουν έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων για το αγροτικό Niva με τα 240 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Ο εν σειρά τετρακύλινδρος του 1,7 λίτρου συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και αποδίδει για την περίσταση 83 ίππους και 129 Nm ροπής στις 5.000 και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η τελική φτάνει στα μόλις 110 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με τη Lada, ανέρχεται στα 12 λτ./100 χλμ. Η κατ' επιλογή τετρακίνηση είναι παρούσα και εδώ όπως και το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ