BMW Head Banner

Σκουριασμένο, χωρίς φώτα και πινακίδες κυκλοφορίας -Το ελληνικό αυτοκίνητο που άφησε άφωνο το Διαδίκτυο

ΚΤΕΟ

Ένα αυτοκίνητο σε κατάσταση αποσύνθεσης, με περισσότερη σκουριά παρά λαμαρίνα, κινείται κανονικά στον δρόμο, αφήνοντας άφωνους όσους το βλέπουν.

Οι ελληνικοί δρόμοι έχουν αποδείξει πολλές φορές ότι μπορούν να προσφέρουν τις πιο παράξενες και κωμικοτραγικές εικόνες, με οδηγούς που συχνά αψηφούν κάθε λογική.

Το γεγονός ότι πλέον σχεδόν όλοι έχουμε στα χέρια μας μια κάμερα μέσω του smartphone, κάνει τέτοια περιστατικά να μαθαίνονται ευκολότερα και να γίνονται αμέσως viral στα κοινωνικά δίκτυα. Έτσι, βίντεο σαν κι αυτό αναδεικνύουν μια κατάσταση που αποτελεί κοινή πραγματικότητα για πολλούς.

Το συγκεκριμένο όχημα, παρά την αντικειμενικά κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται, κυκλοφορεί ανενόχλητο, με τον οδηγό να το χειρίζεται σαν να μην τρέχει τίποτα. Οι εικόνες είναι αποκαλυπτικές, αφού το αμάξωμα έχει υποστεί τόσο έντονη διάβρωση που θυμίζει σκραπ σε μάντρα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στην κυκλοφορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και κάποιος μπορεί να κατανοήσει την ανάγκη μετακίνησης του ιδιοκτήτη, η πραγματικότητα είναι πως η παρουσία ενός τόσο επικίνδυνου οχήματος στον δρόμο συνιστά σοβαρό ρίσκο, τόσο για τον ίδιο όσο και για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.

Μάλιστα, το περιστατικό αυτό, παρά τις κωμικές διαστάσεις που έχει, έρχεται να υπενθυμίσει μια πολύ σκληρή αλήθεια για την κατάσταση των οχημάτων στη χώρα μας.

Όπως έχει επισημάνει ο Κωνσταντίνος Βήτας, πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου ΚΤΕΟ, σήμερα κυκλοφορούν 350.000 οχήματα άνω των 40 ετών και άλλα 450.000 άνω των 30 ετών, ενώ ακόμα πιο ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι 700.000 αυτοκίνητα κινούνται χωρίς να έχουν περάσει τον υποχρεωτικό έλεγχο ΚΤΕΟ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εν λόγω κατάσταση εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους, αφού το ΚΤΕΟ δεν είναι μια απλώς τυπική διαδικασία, όπως αντιμετωπίζεται από πολλούς, άλλα ένα κρίσιμο μέτρο για την οδική ασφάλεια.

Ο έλεγχος ΚΤΕΟ περιλαμβάνει λεπτομερή έλεγχο στα φρένα, τα φώτα, τα ελαστικά, τα αμορτισέρ, τις αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης, τις εκπομπές καυσαερίων και φυσικά το ίδιο το αμάξωμα και το πλαίσιο, με οποιοδήποτε όχημα που κυκλοφορεί χωρίς αυτόν τον έλεγχο να αποτελεί κινούμενη απειλή.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ