Το κόλπο για να γίνεις αόρατος στα ραντάρ -Πώς δεν θα φας ποτέ κλήση στον δρόμο

ραντάρ αόρατος

Για όσους συνηθίζουν να εξαντλούν τα όρια, ακόμα κι αυτά σχετίζονται με την ταχύτητα κίνησης, υπάρχει ένας εύκολος και ασφαλής τρόπος ώστε περνούν… κάτω από τα ραντάρ της τροχαία.

Η χρήση της τεχνολογίας είναι ένα από τα μέσα που οι αστυνομικές αρχές αξιοποιούν σε ολόκληρο τον κόσμο, ώστε οι τροχονομικοί έλεγχοι να γίνουν αποτελεσματικότεροι, δημιουργώντας τη συνείδηση ότι κανείς δεν είναι και δεν πρέπει να είναι πάνω από τον Νόμο.

Κάπως έτσι, λοιπόν, τα ραντάρ ταχύτητας έχουν μετατραπεί στο μεγαλύτερο φόβητρο στους δρόμους όχι μόνον της χώρα μας αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης, τιμωρώντας χωρίς διακρίσεις όσους κινούνται πάνω από το προβλεπόμενο όριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αόρατος στα ραντάρ

Ραντάρ που είτε βρίσκονται σε σταθερά σημεία, καθιστώντας πιο εύκολο το έργο εκείνων των οδηγών που συνηθίζουν να αψηφούν τα όρια ταχύτητας είτε ανήκουν σε κινητά συνεργεία της Τροχαίας, αναγκάζοντας τους… βιαστικούς να παίξουν με την τύχη του, κινδυνεύοντας με ένα τσουχτερό πρόστιμο ή ακόμα και με σοβαρότερες κυρώσεις.

Υπάρχει βέβαια και έναςτρόπος ώστε να κινούμαστε με ταχύτητα ανώτερη του επιτρεπόμενου ορίου χωρίς ωστόσο αποτελούμε δημόσιο κίνδυνο και χωρίς αποτελούμε εύκολη λεία για τα ραντάρ.

Αόρατος στα ραντάρ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προφανώς δεν αναφερόμαστε σε παράνομες συσκευές εντοπισμού παρεμβολής ή εντοπισμού ραντάρ, ούτε στις ειδοποιήσεις που αναπαράγουν διάφορες εφαρμογές δορυφορικής πλοήγησης, αλλά για την αξιοποίηση μιας γκρίζας ζώνης που διαμορφώνεται μεταξύ της πραγματικής ταχύτητας κίνησης, εκείνης που βλέπουμε στο ταχύμετρο του αυτοκινήτου μας και αυτής που αντιλαμβάνεται έναν ραντάρ ως υπερβολική.

Ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα, από το γεγονός δηλαδή ότι η ένδειξη στο ταχύμετρο του αυτοκινήτου, ακόμα κι αν αυτό είναι ψηφιακό, παρουσιάζει μια μικρή απόκλιση από την πραγματική.

Αόρατος στα ραντάρ

Η απόκλιση αυτή τις περισσότερες φορές δεν ξεπερνά το 5%, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι όταν κινούμαστε με 140 χλμ./ώρα, η πραγματική ταχύτητα του αυτοκινήτου μας είναι περίπου 133 χλμ./ώρα, ήτοι μόλις 3 χλμ./ώρα πάνω από το επιτρεπτό όριο ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.

Αν μάλιστα θεωρήσουμε δεδομένο ότι τα περισσότερα ραντάρ παρουσιάζουν μια σχετική… ανοχή, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμα και το 10%, τότε μπορεί κανείς με σχετική σιγουριά να δηλώσει ότι κινούμενοι με ταχύτητες 140-145 χλμ./ώρα σε τμήματα της Εθνικής Οδού με όριο ταχύτητα τα 130 χλμ./ώρα είναι μάλλον απίθανο να μας βεβαιωθεί η παράβαση της υπερβολικής ταχύτητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ