eko rally acropolis

Κοινό μέλλον για Alfa Romeo και Maserati

alfa romeo giulia

Alfa Romeo και Maserati θα πορευτούν από κοινού στο μέλλον, ωστόσο η Stellantis δεν σκοπεύει να τις συγχωνεύσει. Οι δύο μάρκες θα παραμείνουν ως έχουν, αλλά θα συνεργαστούν στενότερα για να μειώσουν το κόστος.

Πρέπει να ληφθούν μέτρα, προκειμένου να ανέβουν οι πωλήσεις της Maserati, αφού πέρσι σημειώθηκε πτώση κατά 57%. Παραδόθηκαν μονάχα 11.300 αυτοκίνητα. Το κλείσιμο για την ιστορική εταιρεία πολυτελείας είναι «εκτός κάδρου». Από την άλλη, το πλάνο είναι να βρεθεί μια λύση ώστε να βοηθηθεί και να έρθει η ανάκαμψη.

Τα πράγματα δεν είναι τόσο «ρόδινα» ούτε για την Alfa Romeo, των premium μοντέλων. Επομένως η απόφαση που έχει παρθεί από το Διευθύνων Σύμβουλο και των δύο, Santo Filici, είναι να ενωθούν οι δυνάμεις τους. Για αυτό και έχει προγραμματιστεί μια συνάντηση στα τέλη Ιουνίου μαζί και με το Διευθύνων Σύμβουλο της Stellantis, Antonio Filosa. Στο επερχόμενο meeting θα συζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
maserati logo

Η παραγωγή της Maserati MC20 σταμάτησε, από την στιγμή που οι κατασκευαστές συνειδητοποίησαν πως οι ευκατάστατοι αγοραστές προτιμούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τα ηλεκτρικά, ενώ η νέα Quattroporte (αντικαθιστά την Ghibli)  θα κυκλοφορήσει το 2028.

Στη δε Alfa Romeo, οι επόμενες γενιές των Stelvio και Giulia θα λανσαριστούν αργότερα από το αναμενόμενο. Αν και οι δυο σχεδιάστηκαν αρχικά για να είναι αποκλειστικά EVs, τελικά θα αποκτήσουν και θερμικούς κινητήρες. Κάτι που συνεπάγεται επιπλέον χρόνο εργασιών. Έτσι κι αλλιώς, όπως συνέβη και με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Alfa εγκατέλειψε την ιδέα κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων μόνο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ