Κινητήρας-θαύμα καίει υδρογόνο αντί για diesel με κυβισμό 4.800 κ.εκ. -Πού θα τοποθετείται

Κινητήρας υδρογόνου

Παρότι η αυτοκίνηση βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο προς την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν εταιρείες που παρουσιάζουν εναλλακτικούς τρόπους ως πιθανή λύση για την κυκλοφορία οχημάτων μηδενικών ρύπων.

Η ενεργειακή μετάβαση στο τομέα των μεταφορών είναι βαρύνουσας σημασίας, περισσότερο και από το αυτοκίνητο, και διαρκώς παρουσιάζονται νέες τεχνολογίες και εναλλακτικές λύσεις για την μελλοντική κυκλοφορία βαρέων οχημάτων, αεροπλάνων και πλοίων.

Βλέπετε, υπάρχουν πολλοί περιορισμοί τεχνικής φύσεως στα οχήματα μεταφορών που δεν επιτρέπουν ή δεν έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν μόνο ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

JCB Hydrogen 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για αυτό τον λόγο, ορισμένες εταιρείες κατασκευής βαρέων οχημάτων προτείνουν ήδη εναλλακτικές λύσεις για την μείωση χρήσης του ντίζελ, χωρίς να περιλαμβάνουν τον εξηλεκτρισμό. Και μία αυτές είναι η καύση υδρογόνου.

Σε αυτό το κλίμα, η JCB παρουσίασε έναν 4κύλινδρο κινητήρα υδρογόνου με χωρητικότητα 4,8 λίτρων, σχεδιασμένο κυρίως για οχήματα βαρέου τύπου και ειδικότερα για γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα.

JCB Hydrogen 4

Πραγματοποιώντας επένδυση 114 εκ. ευρώ, η JCB συγκέντρωσε μία ομάδα 150 μηχανικών για να δημιουργήσει 50 πρωτότυπα αυτού του νέου κινητήρα στο εργοστάσιο της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας της JCB καταναλώνει υδρογόνο, παρουσιάζοντας έναν εναλλακτικό τρόπο χρήσης του σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει από την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς δεν κάνει χρήση ηλεκτροκινητήρων με κυψέλες υδρογόνου που μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια.

JCB Hydrogen 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την εταιρεία, μεταξύ των λόγων που έγινε η επιλογή καύσης του υδρογόνου στους κινητήρες, αντί για τις κυψέλες, είναι η απλότητα των κινητήρων εσωτερικής καύσης, η ευκολία και το κόστος μετατροπής των οχημάτων.

Η JCB ανακοίνωσε ότι έχει ήδη μετατρέψει ένα φορτηγό της Mercedes-Benz να καταναλώνει υδρογόνο, με τις μηχανικές εργασίες να διαρκούν λίγες μόνο μέρες. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει την πόρτα στην παραγωγή, όχι μόνο κινητήρων και οχημάτων μηδενικών ρύπων με καύση υδρογόνου, αλλά και στην μετατροπή των υπαρχόντων.

JCB Hydrogen 7

Από την άλλη, το υδρογόνο απαιτεί, μεταξύ άλλων, και υποδομές παραγωγής και μεταφοράς που επί του παρόντος δεν έχουν αναπτυχθεί πλήρως. Αναμένεται όμως τα επόμενα χρόνια να υπάρξει μεγάλη ζήτηση στο υδρογόνο, που θα παράγεται κυρίως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θα ευνοεί την ανάπτυξη «οικοσυστημάτων» υδρογόνου για την σωστή παραγωγή και διανομή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, η JCB ανακοίνωσε ότι έχει καλύψει τις ανάγκες των οχημάτων της για ανεφοδιασμό υδρογόνου, εξελίσσοντας μια δεξαμενή που μπορεί να τοποθετηθεί σε κάποιο τρακτέρ ή ρυμουλκούμενο για να μεταφέρει έως και 16 γεμάτες δεξαμενές υδρογόνου για την λειτουργία οχημάτων που αφορούν τη γεωργία και τον κατασκευαστικό κλάδο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ