Keraboss: Στο απόλυτο μηδέν οι πωλήσεις του ελληνικού αυτοκινήτου

Kerabos

Μια ιδιοκατασκευή που πρόβαρε τον ταλαιπωρημένο τίτλο του ελληνικού αυτοκινήτου έχει μείνει στο απόλυτο μηδέν το πρώτο εξάμηνο του 2023, παρά τον φιλόδοξο στόχο των 70 πωλήσεων σε ετήσια βάση.

«Ένας άλλος κόσμος, μια άλλη φιλοσοφία, μια νέα συναρπαστική εμπειρία». Κατ’ αυτόν τον τρόπο υποδέχεται τους διαδικτυακούς επισκέπτες της η Kerabos Cars Manufacturing, προλογίζοντας το περίφημο Keraboss Super K. Το αυτοκίνητο το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από ελληνικά χέρια, επιχειρώντας όχι μόνον να ανατείνει το εθνικό φρόνημα των Ελλήνων αλλά και να εξαργυρώσει τα 15 λεπτά δημοσιότητας που κατά Andy Warhol τού αναλογούσαν.

Θα μπορούσε, λοιπόν, να ισχυριστεί κανείς ότι διαχρονικό όνειρο της κατασκευής ενός ελληνικού αυτοκινήτου έγινε επιτέλους πραγματικότητα, με την Πολιτεία να στέκεται αρωγός της όλης προσπάθειας και τον Τύπο που θέλει να λέγεται «Ειδικός» να... στρογγυλεύει τις ουκ ολίγες γωνίες που το Super K της Keraboss αναμφίβολα διαθέτει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Kerabos

Στην πραγματικότητα το δημιούργημα του ελληνικού βελτιωτικού οίκου αποτελεί μια ιδιοκατασκευή, την οποία το Ελληνικό Κράτος περιγράφει, αναγνωρίζει και πιστοποιεί ως «Μεμονωμένο Όχημα Ιδιαίτερης Κατασκευής», τοποθετώντας το σε μια ειδική κατηγορία αυτοκινήτων και απαλλάσσοντάς το από την υποχρέωση πλήρωσης βασικών προδιαγραφών ασφαλείας και μη.

Στην πραγματικότητα το Keraboss Super K πρόκειται για μια συρραφή εξαρτημάτων τα οποία προέρχονται από smart προγενέστερων ετών. Χαρακτηριστικό, αλλά όχι το μοναδικό, είναι το παράδειγμα του ατμοσφαιρικού κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ο οποίος φέρει την υπογραφή της Mitsubishi και το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του το πέρασε κάτω από τις συνθετικές επιφάνειες των smart.

Kerabos
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μη έχοντας την τύχη να βρεθούμε στο αριστερό κάθισμα του Kerabos Super K θα ήταν μάλλον άκομψο να εκφέρουμε άποψη για τις ικανότητές του στην άσφαλτο. Κοιτώντας το ποτήρι μισογεμάτο και με δεδομένο ότι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, οι περισσότεροι από εμάς θέλουν να πιστέψουν ότι το ελληνικό δαιμόνιο κατάφερε να προσδώσει στις ταπεινές -αν όχι αναχρονιστικές- προδιαγραφές ενός smart έναν διαφορετικό σκοπό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Keraboss Super K δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να πείσει το αγοραστικό κοινό και να πιάσει, σχεδόν έναν χρόνο μετά την επίσημη αποκάλυψή του, τους στόχους των πωλήσεων που είχαν εξαρχής τεθεί.

Kerabos

Στόχοι που έκαναν λόγο για 70 πωλήσεις σε ετήσια βάση και πλέον θα πρέπει να αναθεωρηθούν, καθώς την προηγούμενη χρονιά το Keraboss Super K μέτρησε μόλις τρεις ταξινομήσεις, ενώ το πρώτο εξάμηνο του έτους δεν έχει σπάσει ακόμα το ρόδι, έχοντας μείνει στο απόλυτο μηδέν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο αποκαρδιωτική κι αν είναι η επίδοση αυτή, είναι μάλλον νωρίς για να αποτιμηθεί η όλη προσπάθεια της ομάδας που δημιούργησε το Super K, στα άμεσα πλάνα της οποίας βρίσκεται η δημιουργία τετρακίνητων και ηλεκτροκίνητων προτάσεων.

Οφείλουμε, λοιπόν, να κλείσουμε με την ευχή το «πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο πιστοποιημένο από το κράτος» να βρει αργά ή γρήγορα τον δρόμο του και να αντέξει στο πέρασμα του χρόνου, μετατρέποντας τις ιδιαιτερότητες της κατασκευής του σε μοναδικές δεξιότητες, περιχαρακώνοντας την ούτως ή άλλως ξεχωριστή θέση του στην ελληνική αγορά. 

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ