Κάνει 1.000 χιλιόμετρα με μόνο 30 λίτρα καύσιμο –Το νέο μοντέλο που θα στοιχίζει 25.000 ευρώ

lecar-459

Με την αιθανόλη ως κύριο καύσιμο και τον κινητήρα να λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια, εξασφαλίζει αυτονομία που αλλάζει τα δεδομένα.

Σε μια εποχή όπου η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία κυνηγά χαμηλότερους ρύπους και μεγαλύτερη αυτονομία, η βραζιλιάνικη Lecar εμφανίζεται με μια πρόταση που συνδυάζει και τα δύο. Το νέο της μοντέλο, Lecar 459, είναι ένα 2θυρο coupe που υπόσχεται έως και 1.000 χιλιόμετρα κίνησης με μόλις 30 λίτρα αιθανόλης, χωρίς να απαιτεί φόρτιση από το δίκτυο.

 Lecar 459
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μυστικό βρίσκεται στην τεχνολογία range extender, αφού ο θερμικός κινητήρας 1 λίτρου της Horse, με τον οποίο εφοδιάζεται το μοντέλο, δεν κινεί τους τροχούς αλλά λειτουργεί ως γεννήτρια για την μπαταρία. Έτσι η κίνηση παραμένει 100% ηλεκτρική, με το ηλεκτρομοτέρ να βγάζει 165 ίππους, ενώ η ανάγκη για συχνές στάσεις φόρτισης εξαφανίζεται. Πρόκειται για λύση που πολλοί ειδικοί θεωρούν ιδανική για αγορές όπου το δίκτυο ταχυφορτιστών είναι περιορισμένο.

Ιδρυτής της Lecar είναι ο Φλάβιο Φιγκουεϊρέντο, ο οποίος δηλώνει ότι στόχος του είναι να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα της χώρας στην παραγωγή αιθανόλης, που κοστίζει αυτή τη στιγμή στη Βραζιλία περίπου 0,67 ευρώ το λίτρο, για να δημιουργήσει παγκόσμιας εμβέλειας «πράσινα» αυτοκίνητα.

 Lecar 459

Ήδη αρκετά πρωτότυπα έχουν εντοπιστεί να πραγματοποιούν δοκιμές σε δημόσιους δρόμους, ενώ η εταιρεία προγραμματίζει την έναρξη παραγωγής εντός του 2025 και έχει ήδη ανοίξει την προπώληση του 459. Στα σχέδιά της περιλαμβάνεται και ένα υβριδικό pick-up με το όνομα Campo, που θα χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το project ενισχύεται από το κυβερνητικό πρόγραμμα Mover (Mobilidade Verde e Inovação), το οποίο διαθέτει δισεκατομμύρια ρεάλ Βραζιλίας σε επενδύσεις που στοχεύουν σε τεχνολογίες χαμηλότερων ρύπων και πράσινης κινητικότητας. Η στήριξη αυτή μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική, αφού επέτρεψε στην εταιρεία να ορίσει την τιμή εκκίνησης του νέου μοντέλου στα 25.000 ευρώ.

 Lecar 459

Παρά την αισιοδοξία, απομένουν κρίσιμα βήματα όπως η πιστοποίηση και η παραγωγή σε μεγάλη κλίμακα. Ωστόσο, η Lecar δείχνει αποφασισμένη να αποδείξει ότι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο, αναπτυγμένο και παραγόμενο στη Βραζιλία μπορεί να καθιερωθεί διεθνώς ως πρότυπο βιώσιμης μετακίνησης. Το ερώτημα είναι αν το Lecar 459 θα καταφέρει να μετατρέψει την τοπική καινοτομία σε παγκόσμια επιτυχία, ανοίγοντας έναν νέο δρόμο στην ηλεκτροκίνηση με αιθανόλη.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ