Το ισχυρότερο Lada Niva στον πλανήτη είναι ελληνικό -Πόσο πωλείται

Lada Niva

Μια από τις πλέον εντυπωσιακές μετατροπές του σκληροτράχηλου Lada Niva είναι ελληνική και πλέον είναι διαθέσιμη προς πώληση.

Από τότε που παρουσιάστηκε, το μακρινό πλέον 1977, το θρυλικό Lada Niva έχει καταφέρει να κερδίσει την εκτίμηση του κοινού χάρη στην απλότητα της κατασκευής του και τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Συνήθως οι μετατροπές που πραγματοποιούν οι ιδιοκτήτες στο Niva έχουν να κάνουν με την περαιτέρω βελτίωση των δυνατοτήτων του στην εκτός δρόμου κίνηση. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση ο Έλληνας κάτοχος του μαύρου ρώσικου SUV που βλέπετε στις οθόνες σας ακολούθησε αντίθετη πορεία με στόχο να το κάνει το πιο γρήγορο Niva του πλανήτη στην άσφαλτο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Lada Niva

Συγκεκριμένα στο Niva του 2004, οι σημαντικότερες από τις μετατροπές που έχουν πραγματοποιηθεί εντοπίζονται κάτω από το καπό του με τον «παραδοσιακό» 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό του 1,7 λίτρου να έχει δεχτεί όλες τις απαραίτητες όπως φαίνεται αλλαγές, για να εκτοξεύσει την απόδοσή του σε δυσθεώρητα ύψη.

Ειδικότερα το ρώσικο μοτέρ έχει υπερκυβιστεί στο 1,8 λίτρο κάτι που μας δείχνει ότι τουλάχιστον οι στάνταρ μπιέλες και πιστόνια έχουν αντικατασταθεί με άλλα, τα οποία είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα ισχύος που φέρνει στο τραπέζι η ύπαρξη υπερσυμπιεστή εξάτμισης. Παράλληλα στο εμπρός μέρος της μάσκας του Niva δεσπόζει ένα νέο μεγάλων διαστάσεων ψυγείο που κρατά υπό έλεγχο την θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις αλλαγές έρχεται να προστεθεί και η νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) αγωνιστικών προδιαγραφών, με τον κινητήρα να μπορεί να λειτουργήσει με τρία διαφορετικά καύσιμα. Με το υγραέριο ως καύσιμο η ισχύς του turbo κινητήρα «περιορίζεται» στους 177 ίππους και με τη χρήση 95άρας βενζίνης ανεβαίνει στους 212 ίππους.

Σύμφωνα με τον δημιουργό του, η απόδοση των 300 ίππων επιτυγχάνεται με χρήση αγωνιστικής βενζίνης ή μεθανόλης ανεβάζει φυσικά τις επιδόσεις του Niva σε άλλο επίπεδο.

Οι μετατροπές συνεχίζονται και σε άλλα μηχανικά μέρη του Niva, με τα στάνταρ να έχουν αντικατασταθεί από υψηλών προδιαγραφών μέρη, όπως είναι για παράδειγμα οι πολυπίστονες δαγκάνες των νέων και σαφώς μεγαλύτερων δίσκων που προέρχονται από την Porsche. Αλλαγές στην ανάρτηση δεν αναφέρονται, ωστόσο λογικά θα έχουν γίνει και εκεί κάποιες τροποποιήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξωτερικά εκείνο που σίγουρα τραβά την προσοχή είναι οι τεράστιες ζάντες των 22 ιντσών με τα ασφάλτινα ελαστικά που δίνουν μια ασυνήθιστη όψη στο μοντέλο της ρώσικης εταιρείας και πολλαπλασιάζουν παράλληλα τα προσφερόμενα επίπεδα πρόσφυσης.

Οι αλλαγές συνεχίζονται στο αμάξωμα που έχει βαφτεί εκ νέου και φέρει μεγαλύτερες προεκτάσεις για τους θόλους, μεταλλικά μαρσπιέ αλλά και έξτρα μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός.

Πολλές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό του ασφάλτινου πλέον Niva, με τις πιο σημαντικές να αφορούν το σαλόνι με τις κόκκινες δερμάτινες επενδύσεις και τα νέα εμπρός σπορ καθίσματα, αλλά και το έξτρα σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής. Στον εξοπλισμό άνεσης έχουν προστεθεί επίσης ηλεκτρικά παράθυρα και υδραυλικό τιμόνι αλλά και κεντρικό κλείδωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πανίσχυρο ελληνικό Lada Niva έχει αναρτηθεί ως αγγελία στην ιστοσελίδα Classic Trader με τον Έλληνα ιδιοκτήτη να ζητά το ποσό των 35.310 ευρώ για να το αποχωριστεί. Δείτε την αγγελία του Lada Niva εδώ.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ