eko rally acropolis

Ενώνουν τις δυνάμεις τους Ineos και Chery για ένα γνήσιο 4x4 με range extender

Ineos Fusilier

Η Ineos Automotive βρίσκεται σε συζητήσεις με την Chery για την εξέλιξη του «καθαρόαιμου» off-roader Fusilier με εκτεταμένη αυτονομία (REEV), χρησιμοποιώντας πλατφόρμα από την κινεζική μάρκα iCaur.

Αυτή η πιθανή συνεργασία θα επιτρέψει στην Ineos να επιταχύνει την εξέλιξη του Fusilier και να εμπλουτίσει τη γκάμα της πέρα από το Grenadier με κινητήρα εσωτερικής καύσης - του οποίου οι πωλήσεις δεν έχουν πάρει μπρος ακόμα.

Η κυκλοφορία του Fusilier είναι ζωτικής σημασίας για την Ineos, καθώς θα της προσφέρει ένα μοντέλο με χαμηλές εκπομπές CO2, απαραίτητο για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επί του παρόντος, η εταιρεία διαχειρίζεται τους κανονισμούς πωλώντας ορισμένα μοντέλα Grenadier ως επαγγελματικά οχήματα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι παραμένει εντός των ηπιότερων κανόνων για κατασκευαστές μικρού όγκου παραγωγής.

Στην προσπάθειά της αυτή αναμένεται από την Ineos να αξιοποιήσει το επερχόμενο iCaur V27, ένα off-road όχημα που χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.5 λίτρων ως γεννήτρια, όταν η φόρτιση της μπαταρίας του (είτε 22kWh είτε 33kWh) εξαντληθεί.

Το V27, με μήκος 4,8 μέτρα και ύψος λίγο κάτω από 2,0 μέτρα, είναι μεγαλύτερο από το περσινό πρωτότυπο του Fusilier, αλλά παραμένει μικρότερο από το Grenadier. Η τετρακίνητη έκδοση του V27 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα και παράγει έως και 449 ίππους, σύμφωνα με την iCaur.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η iCaur, η οποία αναγκάστηκε να μετονομαστεί από iCar για τις εξαγωγές ώστε να αποφύγει νομική σύγκρουση με την Apple, έχει σημειώσει επιτυχία στην Κίνα μετά την κυκλοφορία του V23. Η μάρκα στοχεύει σε πωλήσεις στην Ευρώπη από τις αρχές του επόμενου έτους, ξεκινώντας με το V23 (ένα μικρό ηλεκτρικό SUV) και ακολουθώντας με τα V25 και ένα νέο V21 που θα ανταγωνίζεται το Jeep Avenger. Στόχος της iCaur είναι να ανοίξει 2.000 εκθέσεις σε 100 χώρες εντός τριών ετών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Chery, Yin Tongyue, είχε δηλώσει τον περσινό Απρίλιο ότι δύο premium μάρκες στην Ευρώπη επιθυμούσαν να χρησιμοποιήσουν πλατφόρμες της Chery, και ότι η εταιρεία βρισκόταν σε συζητήσεις με άλλες δύο.

Μία από αυτές ήταν η JLR, η οποία έκτοτε ανακοίνωσε ότι θα αναβιώσει τη μάρκα Freelander στην Κίνα χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα T1X της Chery. Η άλλη premium μάρκα φαίνεται να είναι η Ineos.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ineos θα μπορούσε να αναπροσαρμόσει το εργοστάσιο που άνηκε στο παρελθόν στη Smart στην πόλη Hambach της Γαλλίας για την κατασκευή του Fusilier από kit του iCaur που θα αποστέλλονται από την Κίνα.

Παρόλο που τα EV με εκτεταμένη αυτονομία υπόκεινται στους αυξημένους δασμούς της ΕΕ για τα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, η συναρμολόγηση των αυτοκινήτων στην Ευρώπη θα μπορούσε να επιτρέψει στην Ineos να τους παρακάμψει - υπό την προϋπόθεση ότι μπορεί να αποδείξει ότι προσθέτει αρκετή τοπική αξία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ