Volkswagen: Τέλος στα «άσχημα» αυτοκίνητα των Γερμανών;

VW ID.3 Pro 1

Μετά την αποτυχία της οικογένειας ID να πείσει με τον άνευρο σχεδιασμό της, η Volkswagen υπόσχεται ότι να αλλάξει την εικόνα των μελλοντικών της μοντέλων.

Στην παραδοχή ότι τα μοντέλα της Volkswagen δεν προσφέρουν ιδιαίτερες συγκινήσεις με τον σχεδιασμό τους προχώρησε ο επικεφαλής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Oliver Blume, δίνοντας την υπόσχεση ότι στο άμεσο μέλλον αυτό πρόκειται να αλλάξει.

«Ο καλός σχεδιασμός είναι απαραίτητος παράγοντας για την ευχαρίστηση των πελατών μας» δήλωσε σχετικά ο ισχυρός άνδρας του γερμανικού κολοσσού, ο οποίος παραδέχτηκε ανοιχτά επί της ουσίας αυτό που ισχύει (και) στον κόσμο των τεσσάρων τροχών σχεδόν από την απαρχή του: ότι για να φτάσει κάποιος να αγοράσει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει πρώτα αυτό να ικανοποιεί τα αισθητικά του κριτήρια. Ειδικά στις περιπτώσεις που θα πρέπει να αποχωριστεί και ένα ιδιαίτερα σεβαστό ποσό για να κάνει αυτό το αυτοκίνητο δικό του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Oliver Blume (αριστερά) και ο Michael Mauer
Ο Oliver Blume (αριστερά) και ο Michael Mauer

Η πρόθεση της Volkswagen για να αλλάξει την εικόνα των μοντέλων της προσφέροντας αυτοκίνητα με πιο ξεχωριστή και ελκυστική εμφάνιση φαίνεται και από το γεγονός ότι οι δηλώσεις του Blume πραγματοποιήθηκαν σε ειδικό event που πραγματοποιήθηκε πριν από την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου. Σε αυτό το press event το «Επιτυχία μέσω του Σχεδιασμού» αποτέλεσε το κεντρικό motto της εκδήλωσης που είχε ως κύριο θέμα της το design.

Ο διευθύνοντας σύμβουλος του VW Group ανέφερε επίσης ότι στο μέλλον κάθε μάρκα του ομίλου θα διαφοροποιήσει ακόμη περισσότερο την σχεδιαστική της ταυτότητα με τον σχεδιασμό να ανεβαίνει πιο ψηλά στην ιεραρχία με τις προτεραιότητες κατά την δημιουργία ενός νέου μοντέλου.

Το νέο ID.GTI concept
Το νέο ID.GTI concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του επικεφαλής Σχεδιασμού του ομίλου αλλά και της Porsche, Michael Mauer, ο οποίος τόνισε ότι κάθε μάρκα του group χρειάζεται να έχει την δική της προσωπικότητα και έναν μοναδικό και διακριτό χαρακτήρα.

Στόχος της Volkswagen στο μέλλον, σύμφωνα με τον Blume, είναι να γίνει μια εταιρεία -και σε επίπεδο ομίλου- όπου το design θα αποτελεί βασικό οδηγό κατά τη φάση σχεδιασμού των προϊόντων της.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ