Στην Ελλάδα το νέο Volkswagen ID.5 (τιμές)

Volkswagen ID.5

Η Kosmocar - Volkswagen ανακοινώνει την έλευση του ID.5, ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV coupe μοντέλου που ενσωματώνεται στην υπάρχουσα οικογένεια ID.

Με την σπορτίφ εμφάνιση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, την ξεχωριστή σχεδίαση του προφυλακτήρα, τους εντυπωσιακούς αεραγωγούς και την πληθωρική επιφάνεια στο καπό, το ID.5 διακρίνεται για την αυτοπεποίθηση που εκπέμπει, την ανεξαρτησία και το φιλικό του προφίλ. Οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί στο κορυφαίο μοντέλο ID.5 GTX του δίνουν μια πιο ισχυρή αίσθηση σε σχέση με το ID.5. Συνολικά, οι σχεδιαστικές γραμμές του είναι απαλές και αέρινες και ταυτόχρονα sport και μυώδεις. Οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλοι τροχοί ενισχύουν την εντυπωσιακή του προσωπικότητα. Το ID.5 έχει μήκος 4,60 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,61 μέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
VW ID.5

Χάρη στο μεταξόνιο των 2,77 μέτρων και την αρχιτεκτονική εξοικονόμησης χώρου που βασίζεται στην MEB πλατφόρμα, το εσωτερικό έχει την αίσθηση ευρυχωρίας ενός σαλονιού. Αυτός ο πρόσθετος χώρος αναδεικνύει τις νέες επιλογές που ανοίγονται από τις ηλεκτροκίνητες πλατφόρμες και παρουσιάζει το στυλ αμαξώματος του μέλλοντος. Παρά την κεκλιμένη, σπορτίφ γραμμή οροφής, το εσωτερικό είναι ευρύχωρο με μοντέρνα, ζεστή και κομψή αίσθηση. Ο σχεδιασμός του τονίζει τη συνολική αισθητική, ενώ ο πίνακας οργάνων φαίνεται να αιωρείται ελαφρά, καθώς δεν είναι συνδεδεμένος με την κεντρική κονσόλα. Μαλακή επιφάνεια καλύπτει το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων και ξεχωρίζει για τη ραφή στο κέντρο. Ο εσωτερικός φωτισμός Ambient των 10 διαφορετικών χρωμάτων διαγράφει τις γραμμές του εσωτερικού. Η αρχιτεκτονική φωτισμού του ID.5 αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σχεδιαστικής ιδέας.

VW ID.5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις βασικές του διαστάσεις, ο όγκος του χώρου αποσκευών του ID.5 είναι 549 λίτρα, καθιστώντας τον ελαφρώς μεγαλύτερο από το ID.4. Όταν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων είναι αναδιπλωμένες, ο όγκος φτάνει τα 1.561 λίτρα. Το προαιρετικό  πακέτο Assistance Plus περιλαμβάνει το ηλεκτρικό άνοιγμα του χώρου αποσκευών, το οποίο ανοίγει και κλείνει με μια απλή κίνηση του ποδιού. Τέλος, με τον προαιρετικό ηλεκτρικά αναδιπλούμενο κοτσαδόρο, το ID.5 μπορεί να ρυμουλκήσει  έως και 1.200 κιλά (με φρένο, με κλίση 8%), ενώ το ID.5 GTX έως και 1.400 κιλά.

Το ID.5 λανσάρεται στην ελληνική αγορά με 2 κινητήρες και μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77kWh. Το ID.5 Pro Performance αποδίδει 150 kW (204 PS) και 310 Nm. Στο ID.5 GTX, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας με 162 Nm ροπής στον μπροστινό άξονα και ένας άλλος με 310 Nm ροπής στον πίσω άξονα (συνολική ροπή 460 Nm) - το σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 220 kW (299 PS).

VW ID.5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πίσω τοποθετημένος κινητήρας στο ID.5 Pro Performance εξασφαλίζει ευέλικτο χειρισμό και καλή πρόσφυση, ενώ παράλληλα ο κύκλος  στροφής είναι μόλις 10,2 μέτρων (11,57 μέτρα για το ID.5 GTX λόγω της πρόσθετης κίνησης στον μπροστινό άξονα). Το όχημα κινείται από έναν σύγχρονο κινητήρα με μόνιμη διέγερση (PSM) με υψηλό βαθμό απόδοσης (>90%).

Tα βασικά στοιχεία επιδόσεων για το ID.5 Pro Performance είναι: από 0 έως 100 km/h σε 8,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 160 km/h, κατανάλωση 16,9 kWh ανά 100 km και προβλεπόμενη αυτονομία έως 520 km (WLTP).

VW ID.5

Το ID.5 GTX διαθέτει τετρακίνηση με διπλό μοτέρ. Ο πίσω άξονας του μοντέλου ID.5 GTX είναι επίσης εξοπλισμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα PSM. Αυτός έχει τα ίδια βασικά τεχνικά δεδομένα με το ID. Pro Performance: απόδοση 150 kW (204 PS) και ροπή 310 Nm. Ένας ασύγχρονος κινητήρας (ASM) είναι εγκατεστημένος στον μπροστινό άξονα με 109 PS και 162 Nm. Αυτός είναι ιδιαίτερα συμπαγής και ελαφρύς στην κατασκευή του, μπορεί να υπερφορτωθεί προσωρινά και παράγει μόνο ελάχιστες απώλειες αντίστασης όταν λειτουργεί χωρίς παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Το ID.5 GTX επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 6,3 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα των 180 km/h. Ανά 100 χλμ. καταναλώνει 17,9 kWh ενέργειας σύμφωνα με τον WLTP με προβλεπόμενη αυτονομία  490 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έξυπνο σύστημα ελέγχου για την τετρακίνηση με δύο κινητήρες στο ID.5 GTX στοχεύει πάντα στην επίτευξη του βέλτιστου όσον αφορά την απόδοση, τη δυναμική και τη σταθερότητα κατά την οδήγηση. Σε πολλές περιπτώσεις, ο κινητήρας μετάδοσης κίνησης στον πίσω άξονα είναι σε θέση να κινεί το όχημα μόνος του. Μόλις ο οδηγός θελήσει να oδηγήσει σε πιο σπορτίφ στυλ ή χρειαστεί περισσότερη πρόσφυση, ενεργοποιείται ο ASM στον μπροστινό άξονα. Αυτό συμβαίνει σε λίγα μόλις κλάσματα του δευτερολέπτου και τόσο ομαλά, ώστε να μην γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό.

Η τιμή εκκίνησης για το ID.5 Pro + ανέρχεται στα 51.600 ευρώ και για το ID.5 GTX στα 58.300 ευρώ. 

VW ID.5

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ