Η Toyota παρουσίασε το υδρογονοκίνητο GR Yaris

Toyota GR Yaris Hydrogen 1

Το πρωτότυπο GR Yaris μοιράζεται το ίδιο σύστημα υδρογόνου με την Corolla Sport που τρέχει στους αγώνες Super Taikyu της Ιαπωνίας.

Η Toyota παρουσίασε σήμερα μία πειραματική εκδοχή του GR Yaris με κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνει υδρογόνο. Το καύσιμο, οι δεξαμενές του και η διαδικασία ανεφοδιασμού του είναι ίδια με του μεγαλύτερου Mirai, μόνο που το GR Yaris διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης που καίει υδρογόνο.

Toyota GR Yaris Hydrogen 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν υδρογόνο βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια ανάπτυξης και πειραματισμού, η υδρογονοκίνητη Corolla Sport της Toyota έχει καταφέρει να προσφέρει ήδη υψηλές επιδόσεις σε αγώνες στην Ιαπωνία, με σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Toyota GR Yaris Hydrogen 3

Ο κινητήρας που εφοδιάζει τόσο το νέο GR Yaris όσο και το αγωνιστικό Corolla Sport είναι ένας 3κύλινδρος 1.600άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με κωδική ονομασία G16E-GTS. Διαθέτει τροποποιημένο σύστημα παροχής και ψεκασμού του καυσίμου, για αποκλειστική χρήση υδρογόνου.

Toyota GR Yaris Hydrogen 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το υδρογόνο καίγεται με ταχύτερο ρυθμό από την βενζίνη, με αποτέλεσμα καλή απόκριση, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλή περιβαλλοντική απόδοση. Επιπλέον, εκτός από πιο καθαρή, η καύση του υδρογόνου με τον συγκεκριμένο τρόπο προσφέρει και το ηχητικό χαλί των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Σε ό,τι αφορά στο αν θα δούμε το Yaris με το υδρογόνο στην παραγωγή, προς το παρόν η Toyota δεν αναφέρει κάποιο πλάνο παραγωγής του. Ωστόσο, είναι δεδομένο ότι στο άμεσο μέλλον έχουμε να περιμένουμε αρκετά από τους Ιάπωνες σε αυτό το κομμάτι και σίγουρα πέρασμα της τεχνολογίας και στα αυτοκίνητα που οδηγούμε.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ