Έρχεται νέος υβριδικός diesel κινητήρας για το Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

Η νεοσύστατη νέα γενιά του Toyota Land Cruiser θα έρθει το 2025 στην ήπειρό μας και με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V σε συνδυασμό με τον diesel κινητήρα 2.8 λίτρων.

Στη νέα αυτή γενιά του ιαπωνικού off-roader η Toyota έκανε μεν σαφές -με τον πιστό στην παράδοση σχεδιασμό και τις ικανότητες του νέου Land Cruiser- ότι δεν ήθελε να αλλοιώσει τη σκληροτράχηλη προσωπικότητά του, που πηγάζει από την ιστορία επτά δεκαετιών. Την παράδοση που ξεκίνησε το 1951, όταν το Toyota BJ έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που κατάφερε να σκαρφαλώσει στον έκτο σταθμό του βουνού Fuji.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία έπρεπε και να το κρατήσει επίκαιρο σε μία κατηγορία που εξηλεκτρίζεται με γοργούς ρυθμούς. Ήδη το 65% των μεσαίων/μεγάλων SUV που πωλούνται στην Ευρώπη είναι εξηλεκτρισμένα (υβριδικά, glug-in υβριδικά ή ηλεκτρικά) με πρωτοπόρο στις πωλήσεις το Volkswagen ID.4.

H τρέχουσα γενιά του Land Cruiser βρισκόταν στη 19η θέση των πωλήσεων αποκλειστικά με τον κινητήρα diesel 2.8 λίτρων - όμως από τις αρχές του 2025 θα μπει και αυτό στη κλαμπ των υβριδικών. Από το φετινό Οκτώβριο και μέχρι τότε το νέο ιαπωνικό 4x4 θα προσφέρεται με τον ίδιο πετρελαιοκινητήρα των 201 ίππων - αλλά πλέον με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, αντί του μηχανικού 6 ταχυτήτων.

Οι παραδόσεις των πρώτων αντιτύπων του θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2024, αλλά οι τιμές του δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη. H σημερινή γενιά του ξεκινά στη χώρα μας από τις 73.780 και φτάνει μέχρι τις 102.310 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θυμίζουμε ότι η νέα γενιά του LC χτίστηκε πλέον στην αρχιτεκτονική GA-F, που επιτρέπει σημαντικές βελτιώσεις της κίνησής του τόσο εκτός δρόμου όσο και στην άσφαλτο και έχει κατά 30% περισσότερη ακαμψία. Το εσωτερικό του μπορεί να διαμορφωθεί σε πενταθέσιο ή επταθέσιο.

Η ελκτική του ισχύς φτάνει τα 3.500 κιλά, ενώ για πρώτη φορά τοποθετείται σε Land Cruiser το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) που περιορίζει τις απότομες κινήσεις του τιμονιού κατά την οδήγη σε σκληρό έδαφος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρωτοποριακό είναι, επίσης, και το σύστημα ρύθμισης της αντιστρεπτικής δοκού της ανάρτησης από έναν διακόπτη στο ταμπλό, με σκοπό τη βελτίωση της οδηγησιμότητας εκτός δρόμου και παράλληλα της άνεσης στην άσφαλτο. Στην κίνηση στο χώμα επίσης συμβάλλουν οι μικροί πρόβολοι, το μειωμένο πλάτος του κάτω μέρους του αμαξώματος και η εύκολη αντικατάσταση επιμέρους τμημάτων του αμαξώματος σε περίπτωση ζημιάς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ