Η νέα Totem GTAmodificata αναβιώνει έναν θρύλο

Totem GTA Modificata 1

Η ξεχωριστή restomod Alfa Romeo φέρει κάτω από το καπό της έναν V6 twin-turbo κινητήρα 2,8 λίτρων που αποδίδει 810 ίππους.

Η νέα GTAmodificata δεν αποτελεί άλλη μία μετατροπή, αλλά εκφράζει την κορυφή των restomods, συνδυάζοντας την κλασική σχεδίαση της Alfa Romeo με σύγχρονα μηχανικά μέρη αιχμής.

Η συγκεκριμένη GTAmodificata κατασκευάστηκε σε μόλις πέντε αυτοκίνητα και στόχος της είναι μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης, χάρη στο εξαιρετικά ελαφρύ μονοκόκ πλαίσιο, τα ανθρακονημάτινα πάνελ του αμαξώματος, τον ισχυρό κινητήρα και φυσικά, την εμφάνιση που παραπέμπει σε μια άλλη εποχή, πιο «καθαρόαιμη».

Totem GTA Modificata 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου αποτίει φόρο τιμής στην Alfa Romeo Giulia GTAm, ένα από τα πιο πετυχημένα αγωνιστικά όλων των εποχών, και τα μηχανικά του μέρη υπόσχονται ότι έχουν διατηρήσει το «πνεύμα» του αρχικού ιταλικού μοντέλου.

Το γεγονός ότι τα τεχνικά του χαρακτηριστικά προσφέρουν σημαντική μείωση του βάρους λόγω ανθρακονημάτων, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δεχθεί αισθητικές επεμβάσεις, όπως για παράδειγμα οι αποχρώσεις που υπάρχουν και τα φυσικά εκτεθειμένα μέταλλα. Στο εμπρός μέρος μάλιστα υπάρχουν έξι προβολείς που μας θυμίζουν την εμβληματική Giulia GTAm της δεκαετίας του 1970.

Totem GTA Modificata 4

Το εσωτερικό του νέου restomod της Totem Automobili αναδεικνύει την απλότητα και τον «αγωνιστικό μινιμαλισμό», με πολλά τμήματα από ανθρακονήματα, δέρμα και φυσικά αλκαντάρα. Η συγκεκριμένη επιλογή υλικών, όχι μόνο υπογραμμίζει την προσοχή στη λεπτομέρεια και το «εκλεκτό» της κατασκευής, αλλά εξασφαλίζει και την απαραίτητα σπορ αύρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν twin-turbo V6 κινητήρα 2,8 λίτρων που αποδίδει 810 ίππους, δηλαδή 200 ίππους περισσότερους σε σχέση με το GT Super. Παράλληλα, η GTAmodificata είναι 200 κιλά ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της, προσφέροντας μια εξαιρετική αναλογία βάρους/ισχύος.

Totem GTA Modificata 5

Όπως είναι φυσικό, η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου έξι σχέσεων, προσφέροντας υψηλή πρόσφυση και υψηλές επιδόσεις. Ο κινητήρας από την άλλη, διαθέτει δύο τούρμπο, εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού και πολλά άλλα.

Τέλος, το μονοκόκ ανθρακονημάτινο πλαίσιο, σε συνδυασμό με μέρη του αυθεντικού πλαισίου από τον «δότη» και τα αλουμινένια εξαρτήματα για τον εμπρός και τον πίσω άξονα, μαζί με τα διπλά ψαλίδια στην ανάρτηση, υπόσχονται ακρίβεια, κορυφαίο κράτημα και μπόλικη ευχαρίστηση στον τυχερό οδηγό του.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ