Tank 500: To κινέζικο «Land Cruiser» της Great Wall Motors

Tank 500

Η Tank, η φίρμα της Great Wall Motors που εξειδικεύεται στα τετρακίνητα SUV, έκανε στο φετινό Σαλόνι της Chengdu την επίσημη αποκάλυψη του Tank 500 - της δικής της εκδοχής ενός μεγάλου off-roader.

Το κινεζικό SUV, που παρουσιάστηκε μαζί με το μικρότερο Tank 400 και μαζί τοποθετούνται πάνω από το Tank 300, έχει το ίδιο μεταξόνιο 2,85 μέτρων με το Toyota Land Cruiser 300 - αλλά είναι λίγο μεγαλύτερο σε μήκος: φτάνει τα 5,070 μ., με πλάτος 1.934 χιλ. και ύψος 1.905 χιλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, έχει και εμφανείς σχεδιαστικές επιρροές από τη νέα γενιά του ιαπωνικού τετρακίνητου, όπως την αντίστοιχη 4x4 φιλοσοφίας κυβική σιλουέτα, τη μεγάλων διαστάσεων γρίλια με χρωμιωμένο πλαίσιο και τους μυώδεις θόλους.

Το μεγάλο μήκος έχει επιτρέψει την τοποθέτηση τριών σειρών καθισμάτων στο εσωτερικό, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και επτά επιβάτες. Σε αυτό, η Great Wall έχει καταβάλει σοβαρές προσπάθειες να προσδώσει στο μεγάλο της τετρακίνητο premium «αέρα», με πολυτελή υλικά και εξοπλισμό.

Οι επενδύσεις και η κονσόλα δείχνουν να είναι υψηλής ποιότητας, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι εμπνευσμένος από τη Volvo, όλο το ταμπλό έχει μικρά φωτάκια που παραπέμπουν στις Rolls-Royce και ανάμεσα στους αεραγωγούς του κλιματισμού υπάρχει ένα αναλογικό ρολόι. Κατά κύριο λόγο, όμως, τις εντυπώσεις «κλέβει» η μεγάλη κεντρική οθόνη πολυμέσων 14,6 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας, και έπειτα η οθόνη 12,3'' του πίνακα οργάνων.

Η Great Wall έχει προσπαθήσει, επίσης, να επιτύχει τις εκτός δρόμου ικανότητες του ιαπωνικού «αντιπάλου» του Tank 500 αυξάνοντας το ύψος του από το έδαφος στα 22,4 εκατοστά, με μπλοκέ εμπρός και πίσω διαφορικά και δυνατότητα διάσχισης υδάτινου περάσματος βάθους 80 εκατοστών. Επιπλέον, η γωνία προσέγγισής του φτάνει τις 29,6 μοίρες και αποχώρησης τις 24 μοίρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι στο μέλλον το Tank 500 πιθανότατα θα αποκτήσει σχετικά μικρούς (2.0 και 2.4 λίτρων) κινητήρες πετρελαίου, το προσεχές διάστημα θα διατίθεται στην Κίνα με τον V6 κινητήρα βενζίνης 3.0 λίτρων, ισχύος 349 ίππων και 500 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Η μετάδοση θα γίνεται μέσω του νέου αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων της Tank, φυσικά και στους τέσσερις τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαζί με τους μικρότερους diesel κινητήρες, υπάρχει επίσης το ενδεχόμενο να τοποθετηθεί στο μέλλον στο Tank 500 και το plug-in υβριδικό σύστημα των -επερχόμενων- μεγαλύτερων Tank 700 και 800, που αποτελείται από τον ίδιο V6 θερμικό κινητήρα και αποδίδει 510 ίππους και 750 Nm ροπής.

Η τιμή του νέου Tank 500 στην Κίνα, στην βασική του έκδοση, θα κυμαίνεται γύρω στα 43.000 Ευρώ - και αναμένεται να γνωρίσει εμπορική επιτυχία αντίστοιχη με εκείνη του μικρότερου Tank 300.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ