Μπορεί η παρούσα γενιά του μοντέλου να μετράει ήδη πέντε χρόνια στην αγορά, ωστόσο οι Ιάπωνες βρίσκουν συνεχώς τρόπους να διατηρούν το σπορ κουπέ τους «φρέσκο».
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η Subaru δημιούργησε μία ειδική έκδοση του BR, την οποία βάφτισε «STI Sport Type RA (Record Attempt)». Δεν είναι καθαρόαιμο STI, φέρει όμως πολλές σημαντικές αναβαθμίσεις, οι οποίες δεν είναι μόνο αισθητικές – επεκτείνονται και σε μηχανικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 2,4 λίτρων, ωστόσο όχι στη στάνταρ εκδοχή του. Συγκεκριμένα, η Subaru έχει τοποθετήσει μια παραλλαγή του δοκιμασμένου FA24, η οποία είχε τοποθετηθεί στο αγωνιστικό BRZ CNF (carbon neutral fuel) που χρησιμοποιήθηκε στο πρωτάθλημα Super Taikyu τις σεζόν 2022-2024.
BUY NOW
Πέρα από τον αγωνιστικής προέλευσης κινητήρα, που συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο διαθέτει λειτουργία shift assist (ουσιαστικά ένα συνδυασμό αυτόματου «ταιριάσματος στροφών» στα κατεβάσματα και ανεβάσματος σχέσεων χωρίς άφημα του γκαζιού), υπάρχουν και πολλές αισθητικές αναβαθμίσεις.
Το BRZ STI Sport Type RA φέρει ζάντες BBS 18 ιντσών σε ματ μπρονζέ ή γκρι χρώμα, αμορτισέρ ZF και στους δύο άξονες και φρένα Brembo με χρυσές δαγκάνες.
Μια σειρά από εξαρτήματα της Subaru Tecnica International (STI) βελτιώνουν περαιτέρω τη δυναμική του κουπέ μοντέλου. Σε αυτά περιλαμβάνονται εμπρός και πίσω κάτω σπόιλερ, αναβαθμισμένη εξάτμιση, αντιστρεπτική δοκός και ενισχυτής ακαμψίας πλαισίου για μείωση των παραμορφώσεων, ενώ η πιο εντυπωσιακή αλλαγή είναι η τεράστια πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα.
Τέλος, υπάρχουν επιπλέον λεπτομέρειες όπως ειδική πλακέτα στον κινητήρα, μαύρες χειρολαβές θυρών και κόκκινες ραφές στα υφασμάτινα καθίσματα. Όλα αυτά ένα μοντέλο η τιμή του οποίου ξεκινά από τα 4.972.000 γεν (περίπου 32.100 δολάρια) για την έκδοση χωρίς την πίσω αεροτομή, ενώ με την προσθήκη του εντυπωσιακού αεροδυναμικού στοιχείου η τιμή ανεβαίνει στα 5.478.000 γεν (35.400 δολάρια).
Όμως δεν αρκούν τα χρήματα, απαιτείται και τύχη για να το αποκτήσει κανείς. Βλέπετε, η Subaru θα κατασκευάσει μόλις 300 μονάδες αλλά αυτές δεν θα πωληθούν με σειρά προτεραιότητας αλλά με… κλήρωση ανάμεσα σε όσους θα έχουν κάνει αίτηση απόκτησης. Μία διαδικασία που θα είναι ανοιχτή έως τις 30 Νοεμβρίου. Όλα αυτά αφορούν αποκλειστικά την αγορά της Ιαπωνίας.