Η στοιχειωμένη έκθεση της Mercedes και το άδοξο τέλος

Η στοιχειωμένη αντιπροσωπεία της Mercedes και το άδοξο τέλος της κίτρινης W115

Στεκόταν για περισσότερο από μισό αιώνα καλωσορίζοντας τους οδηγούς που εισέρχονταν στην πόλη αυτή η αντιπροσωπεία της Mercedes με την μυστήρια κίτρινη W115 να απομένει ως το μοναδικό αυτοκίνητο.

Υπήρχε και εκείνη η περίοδος που τα μοντέλα της Mercedes-Benz δεν απευθύνονταν στο ευρύ κοινό και οι αντιπροσωπείες έψαχναν τρόπους για να δείξουν την ανωτερότητα των γερμανικών μοντέλων, ακόμη και όταν αυτά ήταν στατικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αντιπροσωπεία της γερμανικής εταιρείας στην είσοδο της πόλης La Coruna στην Ισπανία, η οποία εξακολουθούσε να εντυπωσιάζει με την αισθητική της πολλά χρόνια αφότου έκλεισε, έχοντας φυσικά ως «βοήθεια» και συμπαραστάτη μια ολοκίτρινη W115.

Το γερμανικό σεντάν στεκόταν για περισσότερο από μισό αιώνα στον τελευταίο όροφο της αντιπροσωπείας, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, σε ένα γυάλινο «κουτί» που προεξείχε από το υπόλοιπο κτίριο ώστε να είναι ορατό προς όλες τις κατευθύνσεις.

Το κτίριο που φιλοξενούσε την αντιπροσωπεία της γερμανικής εταιρείας σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Domingo Tabuyo και ήταν το πρώτο στην περιοχή που εξέθετε σε κοινή θέα τους τσιμεντένιους τοίχους του σε στιλ βιομηχανικό. Εκτός από τοπόσημο για την ισπανική πόλη επηρέασε με την αισθητική του και άλλα κτίρια που κατασκευάστηκαν εκεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με αναφορές η αντιπροσωπεία Mercedes-Benz Automoviles της εταιρείας Louzao κατεδαφίστηκε στα μέσα Μαρτίου του 2007. Η κίτρινη W115 δεν γλίτωσε τελικά της καταστροφής παρά το ενδιαφέρον που έδειξαν πολλοί συλλέκτες που ήθελαν να την κάνουν δική τους, αλλά και την περιέργεια των κατοίκων της πόλης.

Πριν από αυτή, στο γυάλινο κουτί φιλοξενήθηκαν δύο ακόμη γερμανικά μοντέλα με την πρώτη να είναι μια ανοιχτή Mercedes 170 S στα τέλη της 10ετίας του '40.

Στην πραγματικότητα η W115 δεν ήταν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και αυτό το γνώριζαν όπως αποδείχθηκε ελάχιστοι. Ήταν μόνο το κουφάρι, το οποίο είχε φτιαχτεί από ανταλλακτικά που υπήρχαν στην αποθήκη της αντιπροσωπείας και από αυτό έλειπαν τα περισσότερα μηχανικά μέρη, συμπεριλαμβανομένων του κινητήρα και του κιβωτίου. Ίσως γι' αυτό τελικά οι συλλέκτες που έδειξαν αρχικά ενδιαφέρον δεν έκαναν κάτι στο τέλος για να σώσουν την κίτρινη Mercedes.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ