208

Η Stellantis αναπτύσσει έναν νέο υβριδικό κινητήρα

stellantis

Καθώς η φόρα της ηλεκτροκίνησης έχει ανακοπεί, όλοι οι κατασκευαστές επενδύουν σε υβριδικές λύσεις που θα γεφυρώσουν την μετάβαση αυτή.

Έτσι και η Stellantis, που αναπτύσσει έναν απλό υβριδικό κινητήρα (HEV) για τις μάρκες της στην Ευρώπη. Αυτό το σύνολο, βασισμένο στον τρέχοντα 1.2 micro-hybrid, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2028 στο νέο Peugeot 308 και στα ανανεωμένα 3008/5008, πριν περάσει και στις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου.

Ο επικεφαλής του ομίλου, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε ότι ο όμιλος θα εισαγάγει σταδιακά την τεχνολογία του απλού υβριδικού (HEV) κινητήρα στην Ευρώπη, τοποθετώντας τον σε μεσαία και μεγάλα οχήματα. Έτσι, θα προστεθεί μια νέα πρόταση εξηλεκτρισμένης κίνησης δίπλα στους υπάρχοντες κινητήρες 1.2 micro-hybrid και 1.6 plug-in hybrid.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μία αλλαγή σε σχέση με τη φιλοσοφία που υπήρχε υπό την ηγεσία του Carlos Tavares, καθώς τότε η Stellantis είχε στραφεί αποφασιστικά προς τα EV. Πράγμα που άφησε τον όμιλο των 14 (ή 15 με την Leapmotor) brands, πίσω σε ό,τι αφορούσε το υβριδικό κομμάτι.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τι περιμένουμε για αυτό το σύστημα κίνησης. Αναμένεται να είναι μία ενδιάμεση λύση μεταξύ του 1.2 MHEV των 145 ίππων και του 1.6 PHEV των 195 ίππων. Θα έχει ως βάση τον 1.2 Puretech τρίτης γενιάς (EB2 Gen 3) και θα συνδυαστεί με το κιβώτιο DT2 της Punch Powertrain (θυγατρικής πλέον 100% της Stellantis). Αυτό το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη παράγεται στο εργοστάσιο του Τρεμερί στη Γαλλία και του Μιραφιόρι στην Ιταλία. Συνδυάζεται ήδη τον 1.2 MHEV και τον 1.6 PHEV, με ηλεκτρικά μοτέρ 28 ίππων και 122 ίππων αντίστοιχα. Έτσι, η Stellantis στοχεύει σε ένα απλό υβριδικό σύνολο ισχύος περίπου 180 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, ο όμιλος, αρχικά μέσω της Peugeot, θα μπορέσει να προσελκύσει μια πελατολόγιο που εξακολουθεί να διστάζει να περάσει σε EV. Όπως είπαμε όμως, ο ορίζοντας για το λανσάρισμά του, αφορά στο 2028. Δεν θα είναι στις επιλογές των νέων 208 και 2008 που θα τα δούμε το 2027 (και αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικά) αλλά θα το δούμε στα νέα 308, 3008 και 5008.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ