Η Ρωσία γυρνά στην εποχή των δεινοσαύρων -Ξαναβάζει στην παραγωγή κινητήρες και οχήματα του '60

PAZ 3205 1

Οι Ρώσοι δίνουν ξανά ζωή σε γραμμή παραγωγής κινητήρων έξι δεκαετιών.

Στα τέλη του περασμένου έτους, το εργοστάσιο αυτοκινήτων Zavolzhsky σταμάτησε την παραγωγής των ατμοσφαιρικών κινητήρων της σειράς 520. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες παράγονται μαζικά από το 1963, με τις τελευταίες μονάδες της εκσυγχρονισμένης εκδοχής τους να τοποθετούνται σε λεωφορεία της PAZ.

PAZ 3205 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά την διάρκεια της «θητείας» του, ο 8κύλινδρος ZMZ-53 (η κωδική του ονομασία) έχει κατασκευαστεί σε περισσότερες από 6,5 εκ. μονάδες, και αυτή την περίοδο το εργοστάσιο κατασκευής του σκέφτεται να επανεκκινήσει την γραμμή παραγωγής αυτούς του ιστορικού πετρελαιοκινητήρα.

Η τελευταία εκδοχή του V8 των 4,67 λίτρων απέδιδε ισχύ που κυμαινόταν από 128 έως 138 ίππους και κόστιζε μόλις 250.000 ρούβλια (3.900 ευρώ), ενώ τελευταία φορά που εφοδίασε κάποιο όχημα μαζικά είναι τα λεωφορεία PAZ-3205. Ενημερωτικά, τα αντίστοιχα μοτέρ σύγχρονης τεχνολογίας κοστίζουν τα διπλάσια. Μάλιστα, οι Ρώσοι μηχανικοί συναρμολόγησαν το περασμένο έτος 7.607 τέτοια μοτέρ.

PAZ 3205 3

Επί του παρόντος, η διοίκηση του εργοστασίου παραγωγής βλέπει με ενδιαφέρον την κατασκευή των φθηνών κινητήρων και φυσικά θα αξιολογήσει τον πιθανό όγκο παραγγελιών που θα δεχθεί. Εάν όλα πάνε καλά, τότε η παραγωγή του «Μαθουσάλα» πετρελαιοκινητήρα μπορεί να ξεκινήσει τον επόμενο μήνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενημερωτικά, στις αρχές Μαρτίου, λόγω κυρώσεων, η KamAZ εξέταζε την δυνατότητα μετάβασης σε απλούς κινητήρες ντίζελ της δεκαετίας του '70. Παράλληλα, η εταιρεία αποφάσισε να στείλει όλες τις προδιαγραφές ρύπων στο παρασκήνιο.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ