Οι περισσότεροι από εμάς δεν θα έχουμε ποτέ την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουμε μια Rolls-Royce. Υπάρχει όμως κόσμος που όχι μόνο αγοράζει ένα υπερπολυτελές και πανάκριβο μοντέλο σαν αυτό, αλλά το βελτιώνει κιόλας.
Από τους ελάχιστους οίκος που ασχολούνται με τέτοιες αναβαθμίσεις είναι ο Spofec που ανήκει στην Novitec. Όπως αντιλαμβάνεστε, η εικονιζόμενη Black Badge Ghost Series II, δεν έχει παραμείνει στην εργοστασιακή της κατάσταση. Το «θαρραλέο» προσωπικό της εταιρείας, που έχει έδρα το Allgau της Γερμανίας, τονώνει περαιτέρω την ήδη δυναμική εξωτερική εμφάνιση του βρετανικού αυτοκινήτου με ένα kit για το αμάξωμα από ανθρακονήματα.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει αντικατασταθεί με έναν επιθετικότερο με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα (επισημαίνεται πως μειώνει τη άνωση στο εμπρός μέρος), ενώ παρατηρούνται επιπλέον πρόσθετα κάθετα φώτα ημέρας LED. Στο πλάι, έχουν τοποθετηθεί μαρσπιέ που τονίζουν ακόμα περισσότερο το χαμήλωμα κατά 35 χλστ. (με σύστημα αερανάρτησης), ενώ πίσω ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας και η αεροτομή στο καπό του πορτ-μπαγκάζ.
BUY NOW
Χαρακτηριστικό που αλλάζει εντελώς τη μορφή αυτής της Rolls-Royce, δεν είναι άλλο από τις όμορφες πολυάκτινες χρωμιωμένες ζάντες των 22 ιντσών (διατίθενται σε 48 διαφορετικά χρώματα) από τον Αμερικανό κατασκευαστή Vossen, οι οποίες φορούν ελαστικά 255/35 και 285/30. Προαιρετικά, προσφέρεται και σπορ ανοξείδωτη εξάτμιση για πιο μπάσο ήχο.
Καταλαβαίνετε ότι σε μια περίπτωση σαν τη συγκεκριμένη, δεν γινόταν να μην έχουν γίνει ανάλογες επεμβάσεις και στο μηχανικό κομμάτι. Η ιπποδύναμη του V12 twin-turbo των 6,75 λίτρων έχει ανέβει από τους 600 στους 706 ίππους, ενώ η ροπή έχει φτάσει τα 1.002 Nm. Η Spofec χρησιμοποιεί μια νέα μονάδα διαχείρισης N-TRONIC (plug-and-play), έχοντας αυξήσει την πίεση υπερπλήρωσης.
Από πλευράς επιδόσεων και παρά το βάρος των 2,5 τόνων, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 4,3 sec. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ώστε να προστατευτούν τα ελαστικά.