https://www.dsautomobiles.gr/models/ds3/collections/ds3-jules-verne.html?utm_source=carandmotor.gr&utm_medium=DIS-RES&utm_campaign=DS3_JulesVerne_Billboard_GR_DS_VN_Mobility_Reveal_DIS-RES_A_VI_CLICKS_NA_NA&partner_uid=HashedMail

Η Renault παρουσιάζει την ιστορία της σε έναν μοναδικό χώρο

Renault

Η Renault ανακοινώνει ένα Project μοναδικής κληρονομιάς, σχεδιασμένο να κάνει γνωστή την πλούσια βιομηχανική και πολιτιστική της κληρονομιά, σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Από το 2027, το κοινό θα μπορεί να εμβαθύνει στην ιστορία του Group.

Το project αποτελεί μια ευκαιρία να ανακαλυφθούν εκ νέου εμβληματικά μοντέλα, με το καθένα να έχει να διηγηθεί τη δική του ιστορία: μια ιστορία όχι μόνο τεχνολογικής καινοτομίας, αλλά και κοινωνικής μεταμόρφωσης. 

Για τους επισκέπτες, ο νέος χώρος θα ξυπνήσει προσωπικές αναμνήσεις που σχετίζονται με συγκεκριμένα μοντέλα ή διαφημίσεις της μάρκας που σημάδεψαν την εποχή τους, ενώ παράλληλα θα τους δώσει και την ευκαιρία να θαυμάσουν εξαιρετικά έργα τέχνης από το Renault Fund. Αυτός ο μελλοντικός εκθεσιακός χώρος θα αναπαριστά την ιστορία της Renault, ζωντανεύοντάς την μέσα από εμπειρίες, αλληλεπιδράσεις, ειδικές εκδηλώσεις και τεχνολογία. Θα αφηγείται, για παράδειγμα, την ιστορία της μάρκας μέσα από ένα καθηλωτικό ταξίδι βασισμένο στην εικονική πραγματικότητα. Οι επισκέπτες θα βιώσουν την περιπέτεια της Renault, μιας μάρκας της οποίας η ιστορία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία της Γαλλίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Fund

Για αυτό το νέο χώρο, η Renault επέλεξε την περιοχή της Flins, μόλις 40 χιλιόμετρα από το Παρίσι. Από το 1952 που ξεκίνησε τη λειτουργία του, σε αυτό το εμβληματικό εργοστάσιο έχουν παραχθεί πάνω από 18 εκατομμύρια οχήματα. Αποτελεί μία περίτρανη απόδειξη μιας μοναδικής βιομηχανικής περιπέτειας, όπου η μνήμη εκατομμυρίων οχημάτων συναντά τις φιλοδοξίες ενός πιο βιώσιμου τρόπου μετακίνησης.

Από τις γραμμές παραγωγής του έχουν κυλήσει αρκετά εμβληματικά μοντέλα όπως το Dauphine της δεκαετίας του '50, το Renault 5 της δεκαετίας του '70 και του '80, το Renault 4, οι τέσσερις γενιές Clio και ZOE. Πλέον, το εργοστάσιο της Flins επαναπροσδιορίζει την ταυτότητά του, καθώς το 2021 δημιουργήθηκε το Refactory, ένα πρωτοποριακό εργοστάσιο που δραστηριοποιείται αποκλειστικά με την κυκλική οικονομία.

Αυτός ο νέος χώρος που βρίσκεται μπροστά από το εργοστάσιο, στα περίχωρα της Flins και της Elisabethville, προορίζεται να παίξει το ρόλο της γέφυρας που θα ενώνει την πόλη με τον κόσμο της Renault, συνεχίζοντας μια ιστορία που ξεκίνησε πριν από 70 χρόνια. Θα αποτελεί το σύνδεσμο μεταξύ της πόλης και των βιομηχανικών εγκαταστάσεων. Σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα, του αρχιτεκτονικού γραφείου CGA, η δομή του εναρμονίζεται ιδανικά με τις ορθογώνιες γραμμές του αρχικού εργοστασίου που σχεδίασε ο Bernard Zehrfuss, νικητής του Βραβείου Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού της Ρώμης το 1939. Σε αντίθεση με τις έντονες οριζόντιες γραμμές του εργοστασίου, ο νέος χώρος έχει έντονες κάθετες γραμμές. Το κτίριο μοιάζει με σκάλα με έξι αλληλοκαλυπτόμενα παραλληλεπίπεδα, που σταδιακά αυξάνονται σε μέγεθος σαν ρωσικές ‘μπαμπούσκες’.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Fund

Αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δομής, είναι η πρόσοψη με τα πολλαπλά ανοίγματα σε κάθε επίπεδο, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν την πλήρη έκταση της συλλογής. Αυτή η πρόσοψη είναι ανοιχτή και φιλόξενη σε αντίθεση με τους μεγάλους αδιαφανείς όγκους του εργοστασίου στο βάθος.

Ένας ζωντανός χώρος αφιερωμένος στην κληρονομιά της Renault, που θα διαθέτει αίθουσα εκδηλώσεων 2.800τ.μ. και θα πλαισιώνεται από χώρους εργασίας, συναντήσεων και αποθήκευσης. Το πιο εντυπωσιακό τμήμα του, φιλοξενεί τη Συλλογή, με εκατοντάδες οχήματα τοποθετημένα σε ένα είδος «προθηκών». Φαινομενικά τοποθετημένα σε γιγάντια ράφια, τα αυτοκίνητα σχηματίζουν έναν τοίχο που είναι ορατός όχι μόνο από τον χώρο εκδηλώσεων, αλλά και από έξω χάρη στα ανοίγματα στην πρόσοψη.

Ο χώρος των εκδηλώσεων έχει σχήμα μεγάλης αίθουσας, με οροφή που αποτελείται από  επίπεδα διαφορετικού ύψους, ξεκινώντας το χαμηλότερο από την είσοδο και καταλήγει στο υψηλότερο σημείο στην γιγαντιαία βιτρίνα με τις ‘προθήκες’ των αυτοκινήτων. Το κτίριο περιλαμβάνει επίσης συνεργείο επισκευής οχημάτων, και χώρους αποθήκευσης ανταλλακτικών και εξοπλισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Fund

Η εταιρεία διαθέτει επίσης μεγάλο αριθμό αντικειμένων που αφηγούνται την ιστορία της μάρκας από το 1898. Με πάνω από 2,4 χιλιόμετρα αρχείων, η Renault διαθέτει μια εντυπωσιακή συλλογή εγγράφων και αντικειμένων που απεικονίζουν την ιστορία της. Ανάμεσα στα χιλιάδες έγγραφα και αντικείμενα της συλλογής, περιλαμβάνονται αφίσες, σχέδια, μινιατούρες και παιχνίδια, παιδικά αυτοκίνητα με πεντάλ, κύπελλα και μετάλλια, καθώς και βιβλία από τη βιβλιογραφία της Renault.

Ο νέος χώρος θα δώσει στο κοινό τη δυνατότητα να ανακαλύψει πλήρως τον πλούτο αυτών των αρχείων. Ο ρόλος τους είναι ανεκτίμητος στην κατανόηση της ιστορίας της μάρκας και των δημιουργιών της.

Το project θα δώσει επίσης στο ευρύ κοινό, πρόσβαση σε έναν αυτοκινητιστικό θησαυρό, που περιλαμβάνει αρκετές εκατοντάδες οχήματα σε άριστη κατάσταση. Προσεκτικά συντηρημένα και αναπαλαιωμένα, αυτά τα οχήματα καλύπτουν την ιστορία της Renault από το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από τον Louis Renault το 1898, το Type A, έως τα προπολεμικά μοντέλα, τα αυτοκίνητα της Formula 1, τις εμβληματικές Alpine και τα οραματικά πρωτότυπα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Fund

Η Renault έχει επίσης στην κατοχή της αρκετές εκατοντάδες έργα τέχνης, τα οποία θα εκτεθούν και αυτά. Από τη δεκαετία του 1930, η Renault είναι πρωτοπόρος στην υποστήριξη του σύγχρονου design. Αυτή η μοναδική συλλογή έργων τέχνης δημιουργήθηκε για να χτίσει γέφυρες μεταξύ τέχνης και βιομηχανίας. Με στόχο την ενίσχυση αυτού του οράματος, τον Ιούνιο του 2024, ο Όμιλος ανακοίνωσε τη δημιουργία, του Renault Fund για την Τέχνη και τον Πολιτισμό.

Ο ρόλος του Fund είναι να διασφαλίσει και να προστατεύσει την υπάρχουσα συλλογή, επιδιώκοντας παράλληλα να την ανανεώσει με την προσθήκη σύγχρονων καλλιτεχνών, επιβεβαιώνοντας έτσι τον ρόλο της μάρκας ως προστάτη των τεχνών και του πολιτισμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ