BMW Head Banner

Η μελλοντική πρωθυπουργός που λατρεύει τα σπορ αυτοκίνητα -Ποια είναι

πρωθυπουργός

Η σχέση επιτυχημένων πολιτικών με τον κόσμο της αυτοκίνησης δεν είναι κάτι νέο, όμως η συγκεκριμένη περίπτωση παρουσιάζει ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Για όσους δεν παρακολουθούν στενά τη διεθνή πολιτική σκηνή, η Ιαπωνία βρίσκεται στα πρόθυρα μιας ιστορικής αλλαγής, αφού η Sanae Takaichi, αρχηγός του Συντηρητικού Κόμματος, ετοιμάζεται να αναλάβει την πρωθυπουργία, ως η πρώτη γυναίκα που θα ηγηθεί της χώρας.

Για πολλούς, η Takaichi αποτελεί μια θατσερική φιγούρα στη σύγχρονη πολιτική σκηνή της Ιαπωνίας, με αρκετούς να την αποκαλούν ευθέως «Σιδηρά Κυρία» της χώρας, εξαιτίας της αδιάλλακτης στάσης της σε κρίσιμα ζητήματα και της σκληροπυρηνικής συντηρητικής ιδεολογίας της.

πρωθυπουργός
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, αυτό που λίγοι γνωρίζουν είναι πως πίσω από την αυστηρή πολιτική της εικόνα κρύβεται μια μεγάλη αγάπη για τα σπορ αυτοκίνητα και ειδικά για ένα εμβληματικό ιαπωνικό coupe, την Toyota Supra.

Η ιστορία αυτής της σχέσης ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του ’90, εποχή που η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία βρισκόταν στο απόγειό της, χαρίζοντας στον κόσμο μερικά από τα πιο θρυλικά JDM μοντέλα. Δύο χρόνια πριν εκλεγεί για πρώτη φορά στη Βουλή, η Takaichi, τότε μόλις 30 ετών, κατάφερε με πολλές οικονομίες να αποκτήσει το πρώτο καινούργιο της αυτοκίνητο, μια Toyota Supra 2.5GT Twin Turbo Limited του 1991, βασισμένη στο σασί A70.

Σημειώνεται πως η επιλογή δεν ήταν τυχαία, αφού ο πατέρας της Takaichi εργαζόταν σε εταιρεία συνεργαζόμενη με την Toyota, ενώ η ίδια είχε ήδη ιδιαίτερη αδυναμία στη μάρκα, έχοντας προηγουμένως μια Celica X.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Supra που απέκτησε για να την αντικαταστήσει, διέθετε χρωματισμό σε Super White Pearl Mica, με μπορντό δερμάτινο εσωτερικό, εξοπλισμένη με τον θρυλικό 1JZ-GTE, εξακύλινδρο εν σειρά, διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,5 λίτρων, απόδοσης 276 ίππων, έναν αριθμό που τότε άγγιζε τα όρια του «ιερού», άτυπου περιορισμού ισχύος των 280 ίππων που ίσχυε στην Ιαπωνία. Το σύστημα κίνησης συνδυαζόταν με τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ενώ, λίγο αργότερα, η Takaichi πρόσθεσε ένα σύστημα πλοήγησης Panasonic.

Ακόμα κι όταν η καριέρα της απογειώθηκε και η ίδια ανέλαβε ανώτατα κυβερνητικά πόστα, δεν αποχωρίστηκε ποτέ το αυτοκίνητο της. Η περίοδος οδήγησης του αγαπημένου της μοντέλου έφτασε στο τέλος της στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν οι αυξημένες υποχρεώσεις της την ανάγκασαν να μετακινείται πλέον με υπηρεσιακό όχημα και οδηγό. Το αυτοκίνητο, βέβαια, δεν πωλήθηκε και παρέμεινε στην κατοχή της, προσεκτικά φυλαγμένο σε ένα συνεργείο στην πόλη Νάρα.

Πέρυσι, με αφορμή την τότε αποτυχημένη προσπάθειά της να αναλάβει την ηγεσία του κυβερνώντος κόμματος, η τοπική αντιπροσωπεία της Toyota αποφάσισε να του δώσει ξανά ζωή. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια ομάδα δέκα εθελοντών μηχανικών και φανοποιών εργάστηκε επί μήνες για να επαναφέρει τη Supra στην αρχική της αίγλη, προσέχοντας και την παραμικρή λεπτομέρεια, από το χρώμα μέχρι την υφή του δέρματος στο εσωτερικό.

Το αποτέλεσμα ήταν, μάλιστα, ιδιαίτερα εντυπωσιακό αφού σήμερα η ανανεωμένη,λευκή Supra της Sanae Takaichi εκτίθεται στο μικρό μουσείο της Nara Toyota, πλήρως αποκατεστημένη, με γυαλιστερό φινίρισμα και ειδική πινακίδα που αναφέρει το όνομά της, ενώ δίπλα στο μοντέλο έχει τοποθετηθεί  μια φωτογραφία σε φυσικό μέγεθος παρουσιάζει την ιδιοκτήτρια του. 

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ