Αυτή είναι η πιο ακραία Toyota Corolla που κατασκευάστηκε ποτέ

Toyota GR Corolla Aero Concept

Η Toyota Gazoo Racing επεφύλασσε το πιο ακραίο πακέτο αεροδυναμικών προσθηκών που έχουμε δει για τη GR Corolla - αλλά το προορίζει αποκλειστικά για την Αμερική.

Το πρωτότυπο Toyota GR Corolla Aero Concept που αποκάλυψε η Gazoo στη μεγάλη έκθεση μετατροπών του Τόκιο -που διεξάγεται παράλληλα με το Σαλόνι Αυτοκινήτου της ιαπωνικής πρωτεύουσας- αποτελείται από ένα kit που προσδίδει στο hot-hatch τις ανώτερες προδιαγραφές από κάθε άλλη του έκδοση - ακόμα και από τη Morizo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο επίκεντρο του kit βρίσκονται πολλά, νέα και πιο δυναμικά αεροδυναμικά εξαρτήματα, βαμμένα όλα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και εξελιγμένα από τον οδηγό αγώνων της Gazoo Racing Masahiro Sasaki. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται μεγαλύτερη εμπρός πτέρυγα (splitter), πιο αιχμηρά μαρσπιέ, ογκωδέστερη πίσω πτέρυγα και ανασχεδιασμένος διαχύτης.

Οι ζάντες αλουμινίου -που προμηθεύει η BBS- είναι σφυρήλατες με σκοπό να μειωθεί η μη αναρτώμενη μάζα, έχουν διάσταση 18 ιντσών και περικλύονται από αγωνιστικών προδιαγραφών ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup διάστασης 245/40R18 εμπρός-πίσω.

Μηχανικές αλλαγές δεν υπάρχουν, καθώς παραμένει αναλλοίωτο το μοτέρ «G16E-GTS» 1.6 Turbo της GR Corolla, που αποδίδει 304 ίππους. Το ίδιο ισχύει και για τη ρύθμιση του μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων iMT και για το σύστημα τετρακίνησης GR -Four. Πάντως, μέχρι το Aero περάσει από τη φάση του πρωτοτύπου στην παραγωγή, ενδεχομένως οι προδιαγραφές να αλλάξουν και στην απόδοση και τις επιδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν του αμαξώματος, και το εσωτερικό του πρωτοτύπου GR Corolla Aero Concept αποκτά ενισχυμένο σπορ χαρακτήρα με κόκκινες ραφές στις μαύρες δερμάτινες επιφάνειες, και αλουμινένιες λεπτομέρειες του τιμονιού με το έμβλημα GR στο κάτω μέρος του. Τέλος, για τη χρήση στην πίστα η Gazoo Racing πρόσθεσε νέες ενδείξεις με έξτρα μετρητές, απεικονίζοντας τα δεδομένα της σπορ οδήγησης στην κεντρική οθόνη αφής.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ