Η pick-up έκδοση του Dacia Duster επιστρέφει στο προσκήνιο

Renault Oroch

Η Renault ανανεώνει το pick-up Dacia Duster, προσφέροντάς του το εσωτερικό του νέου Sandero και τον κινητήρα 1.3 Turbo βενζίνης.

Το Oroch είναι άλλο ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο, ένα διπλοκάμπινο Pick-up στην προκειμένη περίπτωση, που εξελίχθηκε από Ευρωπαίο κατασκευαστή για να διατεθεί στην αγορά της Βραζιλίας -και γενικότερα της Λατινικής Αμερικής- παρότι και στην ήπειρό μας, και ειδικά στην Ελλάδα, θα μπορούσε να έχει σημαντικό ενδιαφέρον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την πρώτη παρουσίαση του Oroch στη βραζιλιάνικη αγορά το 2015, τώρα ο όμιλος Renault προχώρησε στην ανανέωσή του με το φρεσκάρισμα του εσωτερικού του -όπου υιοθετήθηκε η καμπίνα του ευρωπαϊκού Sandero με στοιχεία από το Duster και το νέο Renault Captur-, την αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού κινητήρα 2.0 με τον νέο 1.3 Turbo βενζίνης και με την αφαίρεση του ονόματος Duster που το συνόδευε μέχρι πρότινος.

Αντιθέτως, το αμάξωμά του διατήρησε τόσο την πλατφόρμα όσο και το σχεδιασμό του προηγούμενης γενιάς Duster, παρότι στη χώρα της Νότιας Αμερικής έχει καταφτάσει από το 2020 -παράλληλα με την ευρωπαϊκή- η τρέχουσα γενιά του ρουμάνικου SUV του ομίλου Renault. Κατά συνέπεια, η γαλλική εταιρεία δεν χαρακτηρίζει ως «νέα γενιά» το ανανεωμένο Oroch.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αισθητικές του διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στα πλευρικά προστατευτικά -της έκδοσης Outsider-, στα φιμέ φωτιστικά σώματα και στη γραμματοσειρά Oroch στην πόρτα της καρότσας. Καινούριες, επίσης, είναι και οι ζάντες 16 ιντσών. Στο εσωτερικό, η κεντρική οθόνη 8 ιντσών και τα καλύμματα των θυρών προέρχονται από το νέο Duster, το τιμόνι από το Sandero.

Η κυριότερη αλλαγή του, κατά συνέπεια, είναι η τοποθέτηση του καινούριου κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe turbo. Αποδίδει 162 ως 170 ίππους -αναλόγως αν καίει αιθανόλη ή βενζίνη super- και ροπή 270 Nm, που μεταδίδονται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT. Αν έχει κάποια σημασία, ο κινητήρας αυτός του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,9 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα με τον νέο 1.3 TCe, ο όμιλος Renault διατήρησε και τον ατμοσφαιρικό 1.6 λίτρου στη γκάμα του Oroch, παρότι αυτός αποδίδει 120 ίππους και 159 Nm ροπής, μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Παράλληλα, το Oroch έχει δεχθεί βελτιώσεις και στη ρύθμιση της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόσφυσης, μαζί φυσικά με τις αντίστοιχες στα πολύ χρήσιμα για το χαρακτήρα του συστήματα hill-start assist και προστασίας ανατροπής.

Όσο για τα χρηστικά του στοιχεία, η καρότσα του έχει ωφέμιλο φορτίο 650-680 κιλών (αναλόγως της έκδοσης, Intense/Outsider ή PRO), η γωνία προσέγγισης είναι στις 27,5 μοίρες και αναχώρησης στις 22,4 μοίρες, ενώ η απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 21,2 εκατοστά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη Βραζιλία, μόνο η έκδοση Outsider του Oroch διατίθεται με το νέο Turbo 1.3 TCe. Καμία από τις τρεις εκδόσεις δεν είναι τετρακίνητη, προς το παρόν. Μόνο η παλιά του έκδοση είναι τετρακίνηση, και μάλιστα όχι στη Βραζιλία αλλά στην Αργεντινή. Το ανανεωμένο Renault Oroch του 2023 πωλείται ήδη στη Λατινική Αμερική, με τιμές που κατ' αντιστοιχία κυμαίνονται μεταξύ των 20.700 και 26.800 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ