Porsche Cayenne

Η Nissan θα παρουσιάσει ένα νέο sportscar;

Nissan IDx concept

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Ivan Espinosa, δήλωσε πως θα του άρεσε ιδιαίτερα να φέρει ξανά στη ζωή ένα νέο σπορ μοντέλο, παρόμοιο σε φιλοσοφία με το πρωτότυπο IDx που είχε παρουσιαστεί πριν από δώδεκα χρόνια.

Σε συνέντευξή του στο ιαπωνικό περιοδικό Kuruma News, ο επικεφαλής της εταιρείας της Yokohama εξήγησε ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά στην αναζωογόνηση της εικόνας της Nissan, ειδικά απευθυνόμενο σε νεότερους οδηγούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2013, η Nissan είχε εντυπωσιάσει το κοινό με δύο πρωτότυπα, τα (εικονιζόμενα) IDx Freeflow και IDx Nismo, τα οποία προμήνυαν ένα οικονομικό πισωκίνητο Coupe με καθαρόαιμη σπορ ταυτότητα.

Παρ’ όλα αυτά, το πρόγραμμα δεν προχώρησε ποτέ στην παραγωγή. Η εταιρεία τότε είχε δηλώσει ότι το αυτοκίνητο θα επικαλυπτόταν εμπορικά με το 370Z και δεν θα υπήρχε αρκετή ζήτηση για να δικαιολογηθεί η επένδυση, ενώ υπήρχαν και δυσκολίες εύρεσης κατάλληλου εργοστασίου παραγωγής.

Σήμερα, ο Espinosa φαίνεται να βλέπει τα πράγματα διαφορετικά. Ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ένα αυτοκίνητο σαν το IDx θα εξυπηρετούσε πολλαπλούς σκοπούς. Πρώτον, θα βοηθούσε να εκφραστεί καλύτερα η ταυτότητα της Nissan. Δεύτερον, θα μπορούσε να προσελκύσει το νεανικό κοινό, κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Δεν είναι μόνο θέμα τιμής - χρειάζεται και κάτι που να εμπνέει, ώστε οι νέοι να θέλουν να ακολουθήσουν τη μάρκα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα αναβίωσης του Silvia, του εμβληματικού πισωκίνητου Coupe που σημάδεψε τις δεκαετίες του ’80 και του ’90, ο Espinosa απάντησε ότι «θα ήθελα πολύ να το επαναφέρουμε», αν και παραδέχτηκε ότι κάτι τέτοιο θα ήταν δύσκολο λόγω των αυστηρών κανονισμών ασφάλειας. Παρ’ όλα αυτά, τόνισε πως αν η Mazda κατάφερε να κρατήσει ελαφρύ το MX-5, τότε «δεν υπάρχει λόγος να μην μπορεί να το κάνει και η Nissan».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στο παρελθόν υπήρχαν φήμες πως τα πρωτότυπα IDx βασίζονταν στην πλατφόρμα της τελευταίας Silvia S15, κάτι που η Nissan δεν επιβεβαίωσε ποτέ. Προς το παρόν, όπως λέει ο ίδιος ο Espinosa, η ιδέα μιας αναβίωσης της Silvia υπάρχει μόνο στο μυαλό του. Με δεδομένες όμως τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η εταιρεία, το project αυτό μάλλον δεν βρίσκεται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων.

Ο Espinosa θεωρείται γνήσιος λάτρης των αυτοκινήτων, καθώς οδηγεί καθημερινά ένα Nissan Z. Ωστόσο, όπως δείχνουν τα γεγονότα -καθώς η Nissan να έχει αναγκαστεί να περικόψει 20.000 θέσεις εργασίας, να κλείσει επτά εργοστάσια και δύο σχεδιαστικά κέντρα-, η εταιρεία έχει αυτή τη στιγμή πολύ σοβαρότερα ζητήματα να επιλύσει από την εξέλιξη ενός νέου sports-coupe.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αύτα, ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μοντέλο κύρους, όπως έκανε κάποτε το Audi TT για τη γερμανική φίρμα, ενισχύοντας την εικόνα και την απήχηση της Nissan - αρκεί να συνοδευτεί από μια στιβαρή γκάμα καθημερινών μοντέλων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ