
Το πέρασμα της Giulia στη νέα της γενιά σκορπίζει ανυπομονησία στους απανταχού Alfisti, και ένα τέλευταίο ψηφιακό -ανεπίσημο- σχέδιο την φέρνει στα δυναμικά νέα αισθητικά δεδομένα της Alfa Romeo.
Η επόμενη γενιά της Alfa Romeo Giulia θα φέρει ριζικές αλλαγές, όχι μόνο σε επίπεδο σχεδίασης αλλά και σε φιλοσοφία, μηχανικά σύνολα και τεχνολογίες. Η ιστορική μπερλίνα του ιταλικού ομίλου θα αλλάξει εντελώς πρόσωπο, και απο Sedan πιθανότατα θα μετατραπεί σε Crossover - χωρίς όμως να χάσει τον σπορ χαρακτήρα που την έχει καθιερώσει διαχρονικά. Αντίθετα, φιλοδοξεί να γίνει η πιο "άγρια" ηλεκτρική σπορ μπερλίνα στην Ευρώπη.

Η νέα Giulia αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της μεταξύ 2026 και 2027, αλλά ήδη τα πρώτα ανεπίσημα στοιχεία και οι ψηφιακές αναπαραστάσεις ιδιωτών designers –όπως αυτή που παρουσιάστηκε από το ClubAlfa.it– εμφανίζουν ένα εντυπωσιακά μυώδες και μοντέρνο στυλ, εμπνευσμένο από την εμβληματική 33 Stradale και τη νέα Alfa Romeo Junior.
BUY NOW
Η κλασική σιλουέτα τριών όγκων δίνει τη θέση της σε μια κομψή fastback σχεδίαση με λίγο υπερυψωμένο αμάξωμα, με πιο κοφτή ουρά, έντονα σμιλευμένα πάνελ και πιο επιθετική αισθητική.

Η νέα Giulia θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large, και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία. Μοιράζεται το τεχνικό της υπόβαθρο με την επερχόμενη νέα Stelvio, από την οποία αναμένεται να δανειστεί και αρκετά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Αν και αρχικά είχε ανακοινωθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό project, οι εξελίξεις και οι πιέσεις της αγοράς φαίνεται πως οδηγούν την Alfa Romeo στην απόφαση να προσφέρει τη νέα Giulia και με άλλα συστήματα κίνησης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, εξετάζεται η διάθεση ήπια υβριδικών, υβριδικών και plug-in hybrid συνόλων - και ίσως ακόμα και παραδοσιακών θερμικών εκδόσεων.

Ειδικά στη σπορ έκδοση Quadrifoglio, υπάρχουν έντονες φήμες για χρήση του V6 Nettuno της Maserati σε υβριδική μορφή, με ισχύ που θα ξεπερνά τους 700 ίππους. Αν αυτό ισχύσει, τότε μιλάμε για την πιο «άγρια» -αλλά και τεχνολογικά «πολιτισμένη»– Giulia που φτιάχτηκε ποτέ.
Η ηλεκτρική εκδοχή της Quadrifoglio φημολογείται ότι θα αποδίδει έως 1.000 ίππους, με τετρακίνηση και επιδόσεις που θα αγγίζουν αυτές των supercars. Η Alfa Romeo θέλει η Giulia να είναι μια από τις πιο δυναμικές ηλεκτρικές μπερλίνες στον κόσμο.
Η χρονική στιγμή του λανσαρίσματος παραμένει αβέβαιη. Σε αντίθεση με τη νέα Stelvio, που έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές εξέλιξης με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, η Giulia δεν έχει εμφανιστεί καν σε «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες. Αυτό σημαίνει ότι το ντεμπούτο της ίσως καθυστερήσει ακόμη περισσότερο, ιδίως λόγω των τεχνικών προκλήσεων που συνδέονται με την παράλληλη εξέλιξη διαφορετικών κινητήριων συνόλων.