Αυτή είναι η νέα μάρκα που θέλει να κατακτήσει την Ευρώπη

Tiger SUV

Η νέα εταιρεία θα πραγματοποιήσει το εμπορικό της λανσάρισμα από την γειτονική Ιταλία με δύο πολυμορφικά και ένα SUV.

Η DR Automobiles ετοιμάζεται να επεκταθεί και αφού σύναψε συμμαχίες με τις Chery, Jac και Baic για να πουλάει μοντέλα τους με τα σήματά της, τώρα υπέγραψε μία νέα συμφωνία με την κινεζική Dongfeng.

Η Dongfeng ιδρύθηκε το 1969, έχει έδρα τη Wuhan και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας. Βέβαια, δεν παράγει μόνο αυτοκίνητα, αλλά και επαγγελματικά οχήματα, καθώς και αναλώσιμα για διαφόρων ειδών οχήματα.

Η συνεργασία με την DR Automobiles περιλαμβάνει την δημιουργία τριών νέων μοντέλων της μάρκας Tiger, αυτοκίνητα που θα δούμε να κυκλοφορούν σε πολλές χώρες της Ευρώπης από τον Όμιλο Molise.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Tiger MPV 1

Τα τρία αυτοκίνητα της νέας μάρκας Tiger θα λαναριστούν στην Ευρωπαϊκή αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Η μάρκα Tiger αποκτήθηκε από τον Jim Dudley και πουλήθηκε στον Όμιλο DR Automobiles το 2022.

Προς το παρόν, δεν είναι ακόμα γνωστά τα ονόματα των τριών μοντέλων, παρά μόνο τα κύρια χαρακτηριστικά τους. Ένα από αυτά, και ίσως αυτό με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, είναι SUV με μήκος 4μιση μέτρα και τούρμπο κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) 1,5 λίτρων με απόδοση 177 ίππους. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και η τιμή εκκίνησης θα κυμαίνεται λίγο κάτω από τα 28.000 ευρώ.

Tiger MPV 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γκάμα της Tiger θα περιλαμβάνει ακόμα ένα πολυμορφικό μήκος 4,85 μέτρων, εξοπλισμένο με κινητήρα 1.5 τούρμπο με 200 ίππους και τιμή 27.900 ευρώ. Θα υπάρξει βέβαια και έκδοση Thermohybrid διπλού καυσίμου που θα καταναλώνει και υγραέριο (LPG).

Το τρίτο μοντέλο είναι ένα ακόμα μεγαλύτερο MPV, με το μήκος του να φτάνει τα 5,2 μέτρα. Η διάταξη της καμπίνας είναι 2+2+3, πράγμα που σημαίνει ότι είναι 7θέσιο. Το σύστημα κίνησης του μεγάλου MPV είναι υβριδικό με θερμικό κινητήρα βενζίνης.

Στον τομέα της σχεδίασης, οι Ιταλοί θα συνεργαστούν με τους Κινέζους, λαμβάνοντας φυσικά υπόψη το ευρωπαϊκό γούστο και φυσικά τις ανάγκες της γηραιάς ηπείρου. Αυτό σημαίνει ότι τα νέα μοντέλα θα παράγονται αρχικά στην Κίνα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ιταλικού κέντρου Έρευνας και Εξέλιξης, και στην συνέχεια θα ολοκληρώνονται στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της εταιρείας στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ