Η Lancia Delta επιστρέφει στους αγώνες

Lancia Delta Evo-e RX και Sebastien Loeb 2023 World Rally Cross

Με τον μεγάλο Sebastien Loeb στον τιμόνι της, η Lancia Delta Integrale επιστρέφει στους αγώνες στα θρυλικά χρώματα της Martini και φέρνει στο νου άλλες ένδοξες εποχές.

Με τις αγωνιστικές της επιτυχίες η Lancia Delta Integrale σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι και είναι από τα λίγα εμβληματικά αυτοκίνητα με τόσο μεγάλο και φανατικό κοινό ακόμη και σήμερα.

Η Delta, που θεωρείται το πιο επιτυχημένο rally car όλων των εποχών, επιστρέφει στην αγωνιστική δράση ως αμγιώς ηλεκτρική Delta Evo-e RX με την ομάδα της Special ONE Racing, η οποία συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross. Αυτή θα είναι η δεύτερη σεζόν για την ηλεκτρική Delta στο πρωτάθλημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Delta Evo-e RX βασίζεται σε αυθεντική αγωνιστική Delta και έχει αλλάξει τον δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα της με δύο ηλεκτρικούς που αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους. Με αυτή την απόδοση και το βάρος της να μην ξεπερνά τα 1.300 κιλά η 4κίνητη Delta χρειάζεται μόλις 1,8 δευτερόλεπτο για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα, ένας χρόνος που σύμφωνα και με την επίσημη ιστοσελίδα του πρωταθλήματος της FIA είναι χαμηλότερος από εκείνον μιας Formula 1.

Για την μετατροπή της δεύτερης Delta σε αμιγώς ηλεκτρική -θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα το 2023 με δύο αυτοκίνητα- οι άνθρωποι της Special ONE Racing χρειάστηκαν περισσότερες από 2.000 εργατοώρες και τρεις μήνες δουλειάς.

Στο παγκόσμιο Rallycross με το δεύτερο αυτοκίνητο της Special ONE Racing θα συμμετέχει ο Sebastien Loeb ο οποίος επιστρέφει στον θεσμό έπειτα από απουσία τεσσάρων ετών κι έχοντας αγωνιστεί την περίοδο 2016-2018. Team mate του Loeb στο ΠΠ Rallycross θα είναι ο Guerlain Chicherit που αγωνίζεται ήδη για την Special ONE Racing έχοντας 41 εκκινήσεις στον θεσμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ειναι ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο από αυτό που έχουν συνηθίσει», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πλέον επιτυχημένος οδηγός του WRC και κάτοχος εννέα παγκόσμιων τίτλων και προσθέτει: «Υπάρχει ένας κινητήρας στον εμπρός άξονα και ένας στον πίσω αλλά δεν υπάρχει σύνδεσμος μεταξύ των δύο, δεν υπάρχει άξονα. Πρέπει να το συηνθίσεις αυτό όταν οδηγείς και να βρεις τις σωστές ρυθμίσεις.»

Αναφορικά με τα χρώματα δεν έχει γίνει γνωστό αν η ποτοποιία Martini & Rossi που παράγει το διάσημο βερμούτ έχει δώσει την έγκρισή της. Γι' αυτό άλλωστε το όνομα του ποτού απουσιάζει από το αμάξωμα της Delta Evo-e RX, ενώ και τα γραφικά αποτελούν παραλλαγή των αυθεντικών.

Μετατροπές έχουν γίνει και στο εμβληματικό αμάξωμα της Delta, το οποίο παρουσιάζεται πιο φαρδύ από εκείνο του αγωνιστικού που έτρεχε στο WRC ενώ εντελώς διαφορετικό είναι ο εμπρός προφυλακτήρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ