"Τίτλοι τέλους" για το Mitsubishi Lancer EVO

Mitsubishi Lancer EvoIX

H Mitsubishi έβαλε τέλος στις προσδοκίες όσων ήλπιζαν ότι θα προχωρήσει στη δημιουργία του νέου Lancer Evolution, προσδοκίες που ενισχύθηκαν μετά την είδηση τον περασμένο Μάιο της ανασύστασης της Ralliart - της αγωνιστικής ομάδας που προετοίμαζε τα Lancer Evo στο WRC.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ιαπωνικής εταιρείας, Takao Kato, δεν απέκλεισε την αναγέννηση του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά διευκρίνισε ότι για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει η Mitsubishi Motor Company πρώτα να ορθοποδήσει συνολικά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Σε αυτό το πλαίσιο ένα ακριβό σπορ και εξειδικευμένο αυτοκίνητο δεν μοιάζει ως η καλύτερη εμπορική κίνηση αυτή τη στιγμή - σε αντίθεση με την εξέλιξη πιο προσιτών αυτοκινήτων, που να συνδυάζουν υβριδική ή ηλεκτρική τεχνολογία και πιθανώς την εξαίρετη φήμη της Mitsubishi στην κατασκευή τετρακίνητων και off-road αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ιαπωνική εταιρεία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη διαδικασία ανανέωσης της γκάμας της, αξιοποιώντας τις υποδομές από τη συμμετοχή της στη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, και θα εστιάσει αρχικά την προσοχή της στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Πάντως, τόσο ο Kato όσο και οι μέτοχοι της Mitsubishi, σύμφωνα πάντα με δημοσιεύματα στην Ιαπωνία, επιθυμούν να δουν την αναβίωση του Lancer Evo - γνωρίζοντας φυσικά τη σημασία μιας τέτοιας κίνησης για το marketing και την εικόνα της εταιρείας.

Για τους ίδιους λόγους, ο Kato επιβεβαίωσε ότι η ιαπωνική εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο συμμετοχής στους αγώνες - αλλά δεν διευκρίνισε αν αυτό σημαίνει μια πιθανή επιστροφή της Mitsubishi στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Κάτι τέτοιο θα ήταν ταιριαστό για την αναγέννηση της Mitsubishi συνολικά, λόγω του περάσματος του WRC στην υβριδική τεχνολογία με τα καινούρια αυτοκίνητα Rally1, που θα αντικαταστήσουν τα World Rally Cars (WRC) από το 2022. Ο Διευθυντής Ράλι της FIA, Yves Matton, έχει δηλώσει ότι πολλά εργοστάσια έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για είσοδο στο WRC, λόγω των νέων κανονισμών, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό να συμβεί πριν το 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H τελευταία έκδοση (Final Edition) του Mitsubishi Lancer EvoX. H παραγωγή του τελείωσε το 2015.
H τελευταία έκδοση (Final Edition) του Mitsubishi Lancer EvoX. H παραγωγή του τελείωσε το 2015.

Προς το παρόν η Ralliart, πάντως, θα ασχολείται στην Ιαπωνία με την εξέλιξη πακέτων σχεδιαστικής αναβάθμισης και αξεσουάρ των μοντέλων της Mitsubishi, ενώ οι Ιάπωνες συνηθίζουν να αναθέτουν σε κάποια παράρτημά τους στην Ευρώπη την δόμηση ενός αγωνιστικού τμήματος για την συμμετοχή σε κάποιο παγκόσμιο θεσμό του motorsport.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ