citroen aposirsi

Αυτή είναι η μεγαλύτερη γέφυρα της Ελλάδας -Πού κατασκευάζεται, πότε θα ολοκληρωθεί (video)

γέφυρα

Με μήκος 4 χλμ. και πλάτος 22 μέτρων, μιλάμε για ένα έργο που αναμένεται να μεταμορφώσει ριζικά τις μετακινήσεις σε μια από τις πιο επιβαρυμένες κυκλοφοριακά πόλεις της Ελλάδας.

Η πολιτεία συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στην αναβάθμιση των μετακινήσεων σε ολόκληρη τη χώρα, υλοποιώντας έργα μεγάλης κλίμακας που στοχεύουν στη ριζική βελτίωση της καθημερινότητας οδηγών και επιβατών.

Οι παρεμβάσεις δεν περιορίζονται μόνο στην Αττική, όπου προωθούνται λύσεις για την αποσυμφόρηση του κορεσμένου οδικού δικτύου, αλλά επεκτείνονται σε όλη την επικράτεια, από την Πελοπόννησο και την ολοκλήρωση κρίσιμων αξόνων, όπως ο δρόμος Πάτρα–Πύργος, μέχρι τη Βόρεια Ελλάδα, όπου δρομολογούνται έργα με καθοριστική σημασία για την αστική κινητικότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας βρίσκεται πλέον η Θεσσαλονίκη, το μεγαλύτερο αστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας, όπου υλοποιείται ένα από τα πιο φιλόδοξα και τεχνικά απαιτητικά έργα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ στη χώρα.

Ο λόγος για το Flyover, τη μεγαλύτερη γέφυρα που έχει δει ποτέ η Ελλάδα, αλλά και ένα κομβικό τμήμα της συνολικής αναβάθμισης της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης. Το έργο έχει σχεδιαστεί ώστε να αποσυμφορήσει τον αστικό ιστό και να διευκολύνει καθοριστικά την πρόσβαση σε βασικούς οδικούς άξονες, όπως η ΠΑΘΕ, η Εγνατία Οδός, το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και η Χαλκιδική.

Το Flyover υλοποιείται ως έργο ΣΔΙΤ συνολικού προϋπολογισμού 478 εκατομμυρίων ευρώ και φιλοδοξεί να αλλάξει πλήρως τον κυκλοφοριακό χάρτη της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μια νέα υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρο μήκους περίπου 4 χιλιομέτρων και πλάτους 22 μέτρων, η οποία θα διπλασιάσει τη χωρητικότητα της Περιφερειακής Οδού, επιτρέποντας τη διέλευση έως και 10.000 οχημάτων την ώρα, έναντι περίπου 5.000 που εξυπηρετούνται σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εργασίες εξελίσσονται με σταθερούς ρυθμούς και, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού, έχουν ήδη ξεπεράσει το 30% της συνολικής προόδου. Το εργοτάξιο είναι πλέον εμφανές σχεδόν σε όλο το μήκος της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής, με εκτεταμένες χωματουργικές παρεμβάσεις, τεχνικά έργα, νέες διαμορφώσεις ξυλοτύπων και έντονη κατασκευαστική δραστηριότητα που αποτυπώνει το μέγεθος και τη δυσκολία του εγχειρήματος.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι εικόνες από την εξέλιξη της κατασκευής, όπου διακρίνονται τα ειδικά «κόκκινα» και «μπλε» καλούπια που χρησιμοποιούνται για την τμηματική ανύψωση της γέφυρας, ο εντυπωσιακός κόμβος του Επταπυργίου, το τούνελ στα Κωνσταντινοπουλίτικα, καθώς και η γέφυρα Πυλαίας–Πανοράματος. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα έργο υποδομής πρωτόγνωρης κλίμακας για τα ελληνικά δεδομένα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Flyover εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλέγμα παρεμβάσεων που έχουν στόχο τη συνολική αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η ολοκλήρωση του έργου παραμένει τοποθετημένη για τον Μάιο του 2027, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στις μετακινήσεις της πόλης και δίνοντας λύση σε ένα από τα πιο διαχρονικά προβλήματα της συμπρωτεύουσας.

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ:

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ