Η μεγάλη επιστροφή της Lancia: Πότε έρχεται η νέα Ypsilon;

Lancia Ypsilon

Ο Όμιλος Stellantis έχει αποφασίσει να δώσει νέα δυναμική στην παροπλισμένη Lancia και πλέον, νέες πληροφορίες από το εξωτερικό αποκαλύπτουν το πότε θα δούμε την ολοκαίνουργια Ypsilon.

Σύμφωνα λοιπόν με δημοσιεύματα από την Ιταλία, η νέα Ypsilon θα βγει στους δρόμους το 2024 και θα είναι η πρώτη από τις τρεις νέες Lancia που θα δούμε μέχρι και το 2028. Οι άλλες δύο, κατά χρονική σειρά, θα είναι ένα νέο οικογενειακό SUV και ένα compact sedan.

Ειδικά τώρα για την Ypsilon, η παρουσία της Lancia στους κόλπους του Ομίλου Stellantis θα επιτρέψει στο νέο μοντέλο να δανειστεί το μηχανικό και τεχνικό κομμάτι των υπολοίπων μοντέλων της μικρής κατηγορίας του Group (π.χ. Opel Corsa, Peugeot 208), ενώ η ηλεκτρική του έκδοση θα κατασκευάζεται μαζί με το Corsa και το επόμενο 208 στο εργοστάσιο της Opel στη Σαραγόσα της Ισπανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Lancia Ypsilon

Στα μηχανικά της μέρη, από το ξεκίνημά της η νέα μικρή Lancia (θα έχει μήκος κοντά στα 4,0 μέτρα) θα λάβει και ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα εφοδιαστεί με έναν νέο κινητήρα από τη Nidec. Οι μπαταρίες της θα προέρχονται από την CATL.

Παράλληλα, η νέα Ypsilon θα χτιστεί πάνω στην ίδια CMP (και eCMP) πλατφόρμα των μικρών μοντέλων της Opel και της Peugeot, ενώ θα φέρει και τον 1.200άρη PureTech κινητήρα βενζίνης, που για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμος και με ένα νέο «ήπια» υβριδικό σύστημα κίνησης. Θα περιλαμβάνει επιπλέον και ένα καινούργιο e-DCT ηλεκτρονικό αυτόματο κιβώτιο.

Lancia Ypsilon
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο κομμάτι της σχεδίασης, τα πρώτα σκίτσα της νέας Ypsilon έχουν παρουσιαστεί ήδη από τον Jean-Pierre Ploué (επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος των Ευρωπαϊκών μαρκών της Stellantis) και τον Frédéric Duvernier (υπεύθυνο σχεδίασης της Lancia) και έχουν εγκριθεί.

Κατά καιρούς, όπως σας έχουμε δείξει, υπάρχουν διάφορες σχεδιαστικές προτάσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, όμως κανείς δεν ξέρει πως θα είναι τελικά το νέο μοντέλο. Εν αναμονή μια διετία ακόμη για να δούμε όχι μόνο το πώς θα είναι η νέα Ypsilon, αλλά και γενικότερα ποιος θα είναι ο νέος σχεδιαστικός δρόμος της Lancia, στην προσπάθειά της να αναγεννηθεί τουλάχιστον στην αγορά της Ευρώπης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ