Ακολουθώντας την παγκόσμια τάση και την… αναστροφή που έκαναν πολλοί άλλοι κατασκευαστές, η θυγατρική της Geely αφήνει στην άκρη τα αμιγώς ηλεκτρικά πλάνα της.
Αρχής γενομένης από τον προσεχή Ιανουάριο, η Lotus ξεκινά υβριδική επίθεση, με την PHEV εκδοχή της Eletre, η οποία σύμφωνα με τον CEO της μάρκας, Feng Qingfeng, «…θα έχει αερανάρτηση και ενεργή αντιστρεπτική ράβδο για να προσφέρει απόλυτο χειρισμό». Όσο για ισχύ, η τιμή που έδωσε αφορούσε στους 912 ίππους!
Οι πωλήσεις του αβάφτιστου ακόμα μοντέλου, θα ξεκινήσουν στην Κίνα το πρώτο τρίμηνο του 2026, ενώ το ευρωπαϊκό λανσάρισμα αναμένεται το φθινόπωρο.
BUY NOW
Όμως η Lotus δεν θα σταματήσει εκεί. Το 2027 σκοπεύει να λανσάρει ένα ακόμα Plug-in Hybrid SUV, μικρότερο σε διαστάσεις από την Eletre, που είναι γνωστό ως Vision X, όνομα που είναι αμφίβολο αν θα διατηρηθεί όταν προκύψει η έκδοση παραγωγής.
«Η εισαγωγή υβριδικών μοντέλων προσφέρει περισσότερες επιλογές στους αγοραστές πολυτελών αυτοκινήτων και θα μας βοηθήσει να επεκταθούμε σε ευρύτερες αγορές, όπως περιοχές με πιο αργή υιοθέτηση EVs — Ιταλία, Ισπανία, Σαουδική Αραβία», παραδέχθηκε ο Feng, αναφερόμενος στην σταθερά υποτονική ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα στις premium και πολυτελείς κατηγορίες.
Μία άνευρη ζήτηση η οποία ανάγκασε τη Lotus να εγκαταλείψει το αρχικό σχέδιο για πλήρη ηλεκτροποίηση της γκάμας της έως το 2028. Αντίθετα ποντάρει πολλά στην τεχνολογία Hyper Hybrid του ομίλου, η οποία χρησιμοποιεί ηλεκτρική αρχιτεκτονική 900V για ταχύτητες φόρτισης που σύμφωνα με τον κατασκευαστή, θα αλλάξουν τα δεδομένα.
Αυτή η στροφή έμοιαζε μονόδρομος, μιας και η Lotus έκανε μεγάλες επενδύσεις, ποντάροντας στην ηλεκτροκίνηση. Αυτές δεν βγήκαν, το πρώτο 9μηνο του έτους κατέγραψε λειτουργική ζημιά 357 εκατ. δολαρίων και προσπαθεί, με το στοίχημα των υβριδικών πλέον μοντέλων, να αλλάξει ρότα.
Όλα αυτά ενώ η Lotus άφησε την Ολλανδία και επέστρεψε στη… φυσική της έδρα, την Αγγλία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ