Η Lotus Emeya… πάει στα χιόνια

Lotus Emeya

Το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Lotus είναι γεγονός. Μετά τα Evija και Eletre, που ανταγωνίζονται αμφότερα την Porsche Taycan Turbo S και Tesla Model S Plaid, η εταιρεία ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά την Emeya.

Όπως διακρίνεται και από τις φωτογραφίες, πρόκειται για ένα κομψό τετράθυρο GT, ενώ αυτήν την περίοδο υποβάλλεται σε εξαντλητικές δοκιμές στον αρκτικό κύκλο. Αξίζει να αναφερθεί πως οι θερμοκρασίες φτάνουν μέχρι και τις -25 βαθμούς Κελσίου, όμως οι κατασκευαστές του πρέπει να είναι απολύτως σίγουροι πως τα οχήματά τους μπορούν να ανταπεξέλθουν κάτω υπό όλες τις συνθήκες.

Lotus Emeya b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αντίθεση με το Eletre, το νέο Grand Tourer θα χρησιμοποιεί μπαταρία χωρητικότητας 102 kWh, αντί για τη μεγαλύτερη των 112 kWh του SUV. Μάλιστα από το 10 έως το 80% η επαναφόρτισή της θα γίνεται σε 15 λεπτά μόνο (τροφοδοσία 350 kW). Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα προς το παρόν, οι φήμες προσδιορίζουν την αυτονομία της Emeya κοντά στα 600 χιλιόμετρα.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας στον μπροστινό και ένας στον πίσω άξονα) της συγκεκριμένης Lotus θα παράγουν 893 ίππους και 985 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο, όπως καταλαβαίνετε, θα είναι φυσικά τετρακίνητο και από πλευράς επιδόσεων τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα έρχονται από στάση σε μόλις 2,78 sec. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα.

Lotus Emeya c

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της Emeya είναι η πολύ καλή αεροδυναμική, καθώς οι δημιουργοί της έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα αυτόν. Ο διαχύτης στο πίσω μέρος, αλλά κυρίως η ενεργή αεροτομή, προσφέρουν πάνω από 215 κιλά κάθετης δύναμης. Επιπλέον, η αερανάρτηση αναμένεται να συνδράμει τα μέγιστα στην άνεση, καθώς και στα αυξημένα επίπεδα σταθερότητας του αυτοκινήτου, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ