Η Land Rover ετοιμάζει Defender με υδρογόνο

Land Rover Defender

Μέσω του πρότζεκτ «ΔΙΑΣ» η Land Rover επιχειρεί να φέρει στην παραγωγή ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με υδρογόνο (FCEV), με βάση τη νέα γενιά του Defender.

Ολοένα και μεγαλύτερη σημασία αναμένεται να έχει το υδρογόνο στο μέλλον των τεσσάρων τροχών και όλο περισσότεροι είναι οι κατασκευαστές που επενδύουν σε αυτό με στόχο τη χρήση του στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Ένας ακόμη κατασκευαστής που έχει ήδη μπει στο μονοπάτι της υδρογονοκίνησης είναι η Land Rover. Η βρετανική εταιρεία ανακοίνωσε πριν από ένα περίπου χρόνο την επίσημη εμπλοκή της στην εξέλιξη του δικού της FCEV συστήματος έχοντας ως βάση τη νέα γενιά του Defender.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως επικεφαλής του βρετανικού πρότζεκτ «ZEUS», στο οποίο συμμετέχουν και άλλες γνωστές εταιρείες μεταξύ των οποίων και οι Cosworth και Marelli, η Land Rover θέλει να εξελίξει ένα σύστημα με κυψέλες υδρογόνου που θα μπορεί να χρησιμοποιήσει και στα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου μοντέλα της.

Σύμφωνα και με τελευταίες πληροφορίες σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Μ.Βρετανία, οι άνθρωποι της Land Rover παρουσίασαν το πρωτότυπο ηλεκτρικό Defender με τις κυψέλες υδρογόνο, το οποίο, μετά από ένα χρόνο εξέλιξης, είναι έτοιμο να μπει στην επόμενη φάση του προγράμματος που περιλαμβάνει δοκιμές στο δρόμο.

Το υδρογονοκίνητο ηλεκτρικό Defernder φέρει δύο κινητήρες, έναν για κάθε άξονα με την απόδοση του καθενός να φτάνει στους 200 ίππους. Εκτός από τις κυψέλες υδρογόνου και τα ρεζερβουάρ για την αποθήκευσή του, το σύστημα φέρει και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 16,7 kW, η οποία φορτίζει κατά τη διαδικασία της ηλεκτρόλυσης και προσφέρει έτσι ηλεκτρική ενέργεια στα δύο μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι η επιλογή του Defender ως όχημα για την εξέλιξη του συστήματος μόνο τυχαία δεν είναι. Το μέγεθος του βρετανικού off roader αλλά και το σχήμα του είναι ιδανικά σύμφωνα με τους ανθρώπους της βρετανικής εταιρείας για να φιλοξενήσει όλα τα πρωτεύοντα και δευτερεύοντα εξαρτήματα του FCEV συστήματος κίνησης, με μπόλικο χώρο και για την τοποθέτηση μεγάλων δεξαμενών υδρογόνου.

Στις προδιαγραφές που έχει θέσει η Land Rover για το σύστημα είναι μεταξύ άλλων η μεγάλη αυτονομία, ο μικρός χρόνος ανεφοδιασμού, η δυνατότητα ρυμούλκησης μεγάλων φορτίων, η διατήρηση σταθερής απόδοσης σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες αλλά και συνολική απόδοση που να προσαρμόζεται ιδανικά και στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ