Η Hyundai διώχνει τα κορυφαία στελέχη της

Hyundai i20 N

Παρελθόν από την Hyundai-KIA θα αποτελέσουν πολύ σύντομα δύο κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, τα οποία συνέβαλλαν τα μέγιστα στην αναμόρφωση του κορεατικού ομίλου.

Την απόφαση να συνεχίσει την πορεία του χωρίς τους επικεφαλής των τμημάτων σχεδιασμού και έρευνας και εξέλιξης πήρε ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών Hyundai-KIA.

Οι Κορεάτες πολύ σύντομα πρόκειται να προχωρήσουν στην αντικατάσταση των Peter Schreyer και Albert Biermann, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της αυτοκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Peter Schreyer εργάζεται στον όμιλο Hyundai-KIA από το 2006 και θεωρείται ο άνθρωπος που άλλαξε την εικόνα των μοντέλων του κορεατικού ομίλου. Ο Γερμανός, ο οποίος στο παρελθόν έχει περάσει από τον όμιλο Volkswagen, έφτασε να ηγείται του τμήματος σχεδιασμού του ομίλου Hyundai-KIA, στο οποίο συμμετέχει και ο Luc Donckerwolke.

Αντίστοιχη είναι και η περίπτωση του Albert Biermann, ο οποίος έφτασε στην Hyundai-KIA τον Απρίλιο του 2015 και περίπου 2,5 χρόνια μετά αναβαθμίστηκε στη θέση τους επικεφαλής του τμήματος έρευνας και εξέλιξης.

Με βαρύ βιογραφικό, έχοντας εργαστεί για 32 χρόνια στην BMW και διατελέσει αντιπρόεδρος του M Division, ο Alber Biermann ανέλαβε να χτίσει από το μηδέν το τμήμα υψηλών επιδόσεων της Hyundai μέσα από το οποίο γεννήθηκαν οι εκδόσεις N των i30, i20, Kona και Veloster.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προφανώς, ο 64χρονος Γερμανός είχε λόγο και για τα δυναμικά χαρακτηριστικά των συμβατικών προτάσεων του κορεατικού ομίλου, γεγονός που κάνει την απόφαση της απομάκρυνσής του ανεξήγητη.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι χωρίς τους δύο Γερμανούς, η Hyundai-KIA θα απολέσει την επαφή που διέθετε μέχρι σήμερα με το ευρωπαϊκό αυτοκινητικό γίγνεσθαι, υποβιβάζοντας την προσπάθεια εξευρωπαϊσμού που καταβάλλει τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ