Η Ferrari 296 Challenge… απαρνείται τον εξηλεκτρισμό

Ferrari 296 Challenge

Καθώς η νομοθεσία περί εκπομπών ρύπων, γίνεται συνεχώς αυστηρότερη στα περισσότερα κράτη του κόσμου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δυσκολεύονται ολοένα και πιο πολύ να παράγουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Εταιρείες που κατασκευάζουν αποκλειστικά σπορ μοντέλα, όπως η Ferrari, δεν έχουν άλλο μονοπάτι να ακολουθήσουν, παρά αυτό του εξηλεκτρισμού. Και η 296 GTB, αλλά και η αδελφή της 296 GTS είναι κάποια από αυτά.

ferrari 296 b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και για την Ferrari 296 Challenge, η οποία λέει όχι στην προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα και στην υβριδική… συνδρομή. Στην περίπτωση αυτή όμως, μιλάμε για ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο, που ετοιμάζεται να συμμετάσχει στο Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, αντικαθιστώντας το 488 Challenge Evo, το οποίο παρουσιάστηκε το 2020.

Έτσι κάτω από το καπό της 296 Challenge, βρίσκεται μόνος του ο γνωστός διπλά υπερτροφοδοτούμενος 3λιτρος V6 κινητήρας, όπως και στην 296 GT3. Η ιπποδύναμη του συγκεκριμένου μοτέρ, ανέρχεται στους 663 ίππους και η ροπή στα 740 Nm.

ferrari 296 c

Η ιταλική εταιρεία έχει κάθε λόγο να νιώθει… περήφανη, διότι η αναλογία 234 ίππων στο λίτρο, αποτελεί ρεκόρ στην κατηγορία. Αξίζει να τονιστεί πως η 296 Challenge, είναι το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί V6 κινητήρα 120 μοιρών στην ιστορία του Ferrari Challenge Trofeo Pirelli.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τα άλλα, τα φρένα είναι ανθρακονημάτινα-κεραμικά, ενώ οι 19άρες ζάντες είναι σχεδιασμένες ειδικά για την περίσταση. Όσον αφορά την αεροδυναμική του αμαξώματος, η κορυφαία επίδοση περισσότερων από 870 κιλών κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, είναι άλλο ένα ρεκόρ για αγωνιστικό αυτοκίνητο single-make στη φαρέτρα της φίρμας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ