eko rally acropolis

Η Enterprise Rent-A-Car Greece παρουσιάζει τη νέα καμπάνια «Ξέρεις τον Δρόμο»

Enterprise

Η Enterprise Rent-A-Car, την οποία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα ο Όμιλος Σφακιανάκη, λανσάρει μία νέα ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο «Ξέρεις τον Δρόμο», σχεδιασμένη για την Ελληνική αγορά.

Στόχος της καμπάνιας, είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand, μέσω μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής προσέγγισης που αναδεικνύει τη θέση της Enterprise Rent-A-Car ως τον αξιόπιστο πάροχο ποιοτικής ενοικίασης οχημάτων, τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για επαγγελματίες.

Η στρατηγική εστιάζει στην ενδυνάμωση της σχέσης με το κοινό μέσα από στοχευμένες και πολυκαναλικές ενέργειες, οι οποίες βασίζονται στην υπόσχεση της μάρκας: να προσφέρει κάθε φορά ένα εύκολο, ασφαλές και απροβλημάτιστο ταξίδι, με γνώμονα τις εξατομικευμένες ανάγκες μετακίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασικοί άξονες της καμπάνιας περιλαμβάνουν:

•Ολοκληρωμένη πολυκαναλική στρατηγική με παρουσία σε YouTube, Meta, LinkedIn, Google Ads, Teads, Glomex και First View

•Ηχητικά διαφημιστικά σποτ σε podcasts και μουσικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την ηχητική ταυτότητα της καμπάνιας

•Στοχευμένα μηνύματα προς το B2B κοινό, χρήστες Van και ταξιδιώτες αναψυχής

Η καμπάνια υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Brave, που μέσα από τον στρατηγικό της ρόλο, συνέβαλε στον καθορισμό των πυλώνων τοποθέτησης και δημιουργικής αφήγησης του brand, διασφαλίζοντας συνοχή, ευστοχία και συναισθηματική απήχηση σε όλα τα touchpoints. Παράλληλα η Wizard, με εξειδίκευση στο performance media planning και τη διαχείριση καναλιών ψηφιακής διανομής, έχει την ευθύνη του σχεδιασμού του media plan και την  εκτελεστική πλευρά της καμπάνιας, με στόχο τη βέλτιστη απόδοση σε κάθε touchpoint.

Με ισχυρή στρατηγική βάση και σαφές positioning, η Enterprise Rent-A-Car επιδιώκει να εδραιωθεί περαιτέρω ως η πρώτη επιλογή για ενοικίαση οχήματος στην Ελλάδα, χτίζοντας εμπιστοσύνη και διαρκή σχέση με το κοινό της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ