Ένα Fiat 500 μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας

Fiat 500 Giallissima

Το Fiat 500 Giallissima είναι μια προσιτή έκδοση του ιταλικού citycar, που κρατά «ζωντανό» τον κινητήρα εσωτερικής καύσης παρότι το σύγχρονο 500 από το 2020 διατίθεται στην Ευρώπη ως υβριδικό και ηλεκτρικό.

Η σύγχρονη γενιά του Fiat 500 παρουσιάστηκε το 2007, το 2016 ανασχεδιάστηκε και από το 2020 ασπάστηκε την ηλεκτροκίνηση - όμως, μακριά από την ήπειρό μας, η Fiat εξακολουθεί να διαθέτει την εκδοχή του με το θερμικό κινητήρα ως μια προσιτή και trendy επιλογή αυτοκινήτου πόλης για τους Ιάπωνες, στην ειδική έκδοση 500 Giallissima.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 500 Giallissima, που θα κατασκευαστεί σε μόνο 200 αντίτυπα, ξεχωρίζει εκ πρώτης όψεως από το ιδιαίτερο κίτρινο χρώμα του αμαξώματός της, αλλά κατά τα άλλα μια σειρά από στάνταρ στοιχεία κρατούν το κόστος σχετικά χαμηλά. Έχει τροχούς 14 ιντσών, φώτα ημέρας LED και προβολείς αλογόνου, καθώς και μαύρα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών.

Το έντονο κίτρινο χρώμα συνεχίζεται και στην κονσόλα του εσωτερικού, αλλά συνδυάζεται με το λευκό του πίνακα οργάνων, των διακοπτών και του τιμονιού και με επενδύσεις των καθισμάτων σε σκούρο μπλε. Η οθόνη αφής που φιλοξενεί το λογισμικό Uconnect έχει διαγώνιο 7 ιντσών, και ο εξοπλισμός συμπληρώνεται με 7 αερόσακους και δύο θύρες USB.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική του διαφοροποίηση, φυσικά, από το Fiat 500 που διατίθεται στην Ευρώπη είναι ότι αντί του ηλεκτροκινητήρα εξακολουθεί να διαθέτει κάτω από το καπό τον κλασικό ατμοσφαιρικό οκταβάλβιδο κινητήρα 1.2 λίτρου, απόδοσης 69 ίππων και ροπής 102 Nm. Η μετάδοση γίνεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, και ο κινητήρας διαθέτει το σύστημα Start-Stop. Στην Ιαπωνία, σημειώνεται, δεν είναι διαθέσιμη η mild-hybrid έκδοση με το τρικύλινδρο μοτέρ 1.0 FireFly.

Η τιμή του Fiat 500 Giallissima στην Ιαπωνία είναι 2.330.000 γεν, ήτοι 17.828 Ευρώ, και τα 200 αντίτυπά του θα αρχίσουν να διατίθενται από τις 5 Μαρτίου 2022. Παράλληλα με αυτό, στην Ιαπωνία το Fiat 500 πωλείται και στην εκδοση Sport, με τον δικύλινδρο κινητήρα των 900 κ.εκ. και των 85 ίππων, σε μόνο 175 αντίτυπα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ