Η ιαπωνική εταιρεία τράβηξε τα βλέμματα στο περίπτερό της στο πλαίσιο του Japan Mobility Show 2025.
Ο λόγος ήταν το Kayoibako-K Concept, ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο το οποίο η Daihatsu παρουσίασε σε δύο εκδοχές: ως επαγγελματικό όχημα (LCV) αλλά και ως camper van!
Πρόκειται για ένα microvan που εντάσσεται στην κατηγορία των kei cars που είναι άκρως δημοφιλή στην Ιαπωνία και μοιάζει σαν «μικρός αδελφός» των Toyota Kayoibako (που είχε παρουσιαστεί στην ίδια έκθεση προ διετίας ως πρωτότυπο και φέτος το είδαμε σε πιο εξελιγμένη εκδοχή) και HiAce design studies. Άλλωστε και η Daihatsu, είναι θυγατρική της Toyota.
BUY NOW
«Όπως τα χαρτονένια κουτιά έρχονται σε διάφορα μεγέθη, έτσι και το Kayoibako. Από το έξτρα μεγάλο μέχρι το μικρό… Η Daihatsu θα φτιάχνει τα μικρά κουτιά και η Toyota τα μεγάλα», είπε σχετικά ο πρόεδρος και CEO της Toyota, Koji Sato.
Το Kayoibako-K λοιπόν, ακολουθεί την ίδια λιτή, τετραγωνισμένη σχεδιαστική γραμμή με τα μεγαλύτερα μοντέλα της οικογένειας, με λειτουργική σιλουέτα και χαρακτηριστικά LED φώτα ενσωματωμένα σε κλειστή μάσκα.
Στο πλάι υπάρχει μία συρόμενη πόρτα για εύκολη πρόσβαση στην καμπίνα, ενώ το πίσω μέρος είναι απλό και πρακτικό, με χαμηλά τοποθετημένα φώτα και κάθετη πίσω πόρτα με μικρό τζάμι. Το μέγεθός του μοντέλου είναι ιδιαίτερα μικρό, πιθανότατα μέσα στο όριο των 3.400 χιλιοστών που ισχύει για τα kei vans.
Στην επαγγελματική έκδοση (LCV) συναντάμε μόνο θέση οδηγού και ευέλικτο χώρο φόρτωσης που υποστηρίζεται από AI σύστημα ειδικά προσαρμοσμένο για αποστολές «last-mile».
Όσο για την camper έκδοση, είναι εξοπλισμένη με pop-up οροφή με σκηνή, στην οποία η πρόσβαση είναι μέσω σκάλας που είναι στο πίσω μέρος, ενώ ακόμα προσφέρεται αναδιπλούμενη τέντα, καθώς και φορητό τραπέζι και καρέκλες.
Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει το λογότυπο «Woodland» με ειδικά γραφικά, διαφορετικές ζάντες με off-road ελαστικά και φωτιστική μπάρα LED στην οροφή για μεγαλύτερη πρακτικότητα. Η απουσία εισαγωγών αέρα και η παρουσία θύρας φόρτισης στο εμπρός μέρος δείχνουν ότι το Kayoibako-K πιθανότατα διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Πάντως τουλάχιστον προς το παρόν, η Daihatsu δεν έχει ανακοινώσει πλάνα να βάλει τα παραπάνω οχήματα στην παραγωγή.