
Η Citroen εργάζεται ήδη πάνω σε ένα μικρό και οικονομικό αυτοκίνητο, τύπου «kei car», το οποίο λέγεται πως θα είναι εμπνευσμένο από το θρυλικό 2CV, που σχεδιάστηκε αρχικά το 1936!
Η ιδέα αναβίωσης του κορυφαίου γαλλικού μοντέλου που κατασκευάστηκε από το 1948 έως το 1990 ξεπερνώντας τις 5,1 εκατομμύρια μονάδες, φαίνεται πως βρίσκεται στο συρτάρι της αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και χρόνια.
Το 1990 υπήρξε ένα νέο-ρετρό πρωτότυπο, το 2000 ακολούθησε ένα επόμενο, ενώ το 2009 είχαμε το Revolte. Αξίζει να αναφερθεί η προϊστορία του αυτοκινήτου, το οποίο κυκλοφόρησε με την κωδική ονομασία TPV (Toute Petite Voiture). Η σκέψη λοιπόν ήταν να είναι αξιόπιστο και φτηνό, έχοντας την ικανότητα να φιλοξενήσει μέχρι 4 άτομα στο εσωτερικό και 50 κιλά σε αποσκευές.
BUY NOW

Την ίδια στιγμή έπρεπε να μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Όλα αυτά με 2 ίππους και κατανάλωση 3 λίτρα/100 χλμ. Το αξιοζήλευτο σύστημα της ανάρτησής του θεωρούταν πως επέτρεπε τη μεταφορά ενός καλαθιού με αυγά σε εκτός δρόμου διαδρομή, χωρίς να σπάσουν.

Μέσω του προγράμματος «E-Car», η Ενωμένη Ευρώπη προσπαθεί να προωθήσει μια νέα κατηγορία οχημάτων, αντικαθιστώντας τα μίνι (Α). Τα αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτά μοντέλα, θα πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις, όπως μήκος 3,8 μέτρα, πλάτος 1,7 μέτρα και ύψος 2 μέτρα. Το μεταξόνιο δεν θα ξεπερνά τα 2,2 μέτρα και το μέγιστο βάρος θα είναι 1.000 κιλά. Η ισχύς δεν θα είναι παραπάνω από 68 ίππους.

Ουσιαστικά δεν μιλάμε για την αναγέννηση του 2CV, αλλά για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο του μέλλοντος, με παρόμοια φιλοσοφία με εκείνο. Πάντως εάν η Stellantis έφτιαχνε μια πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασιζόταν ένα τέτοιο μοντέλο, τότε πιθανώς θα τη μοιραζόταν και με άλλες εταιρείες του ομίλου. Από πλευράς κόστους προτείνεται να έχει λιγότερο από 20.000 ευρώ, ίσως μάλιστα η τιμή του να κυμαίνεται κοντά στις 15.000 ευρώ. Ο στόχος για να πετύχει οπωσδήποτε το project, είναι αυτός.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ