Η Bugatti Chiron στο δυναμόμετρο είναι μια ηχητική εμπειρία (Video)

Bugatti Chiron dyno

Κανείς δεν είχε τολμήσει να τοποθετήσει την πανίσχυρη Chiron στο δυναμόμετρο, πέραν ίσως της ίδιας της Bugatti, και αυτή ήταν μια πρόκληση για την αμερικανική Cannonball Garage - αλλά το ηχητικό αποτέλεσμα τη δικαίωσε.

Οι μηχανικοί του αμερικανικού οίκου μετατροπών Cannonball Garage χρειάστηκε να αφαιρέσουν όλο το μονοκόμματο μεταλλικό προστατευτικό κάλυμμα του δαπέδου της Chiron, για να καταφέρουν να την τοποθετήσουν στο δυναμόμετρο - και να καλύψουν έτσι την επιθυμία ενός πελάτη τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και πάλι, όμως, το γαλλικό υπεραυτοκίνητο χώρεσε μετά δυσκολίας, καθώς οι μηχανικοί έκαναν τα πάντα «πολύ πιο αργά και προσεκτικά από ό,τι συνήθως. Διότι διαπιστώσαμε πως [η Chiron] διαθέτει το μεγαλύτερο, ίσως, μονοκόμματο κάλυμμα του δαπέδου από κάθε άλλο αυτοκίνητο στον κόσμο» είπε ο Arne Toman, ιδιοκτήτης του Cannonball Garage.

Παρότι αυτή ήταν μια Chiron χωρίς καμία απολύτως μετατροπή, και με καύσιμο 93 οκτανίων, τα δεδομένα στους υπολογιστές του δυναμόμετρου ήταν εντυπωσιακά: η Chiron εμφάνισε 1.369 ίππους κκαι 1.577 Nm ροπής στον τροχό. Το peak της ιπποδύναμης εμφανίστηκε στις 6.620 σ.α.λ. και της ροπής στις 5.060 στροφές.

Με τον υπολογισμό της κατά μέσον όρο 15% απώλειας ισχύος στη διαδρομή από το σύστημα μετάδοσης, η ισχύς της Chiron σημαίνει πως φτάνει τους 1.570 hp και η ροπή τα 1.813 Nm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Arne Toman είπε ότι η Chiron «παρήγαγε όλη αυτή την ισχύ με ιδιαίτερη χάρη, ήσυχα και χωρίς κανένα απρόοπτο. Είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστει ποτέ». Δείτε στα παρακάτω videos τους λόγους:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ