Η βενζίνη και το diesel δεν έχουν πεθάνει -Παίρνει παράταση η πλήρης απαγόρευσή τους

Προδιαγραφές Euro 7 απειλή για τους κινητήρες 2022

Ανατροπή στα αρχικά και φιλόδοξα σχέδια του για πρόωρη απαγόρευση στην πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης φαίνεται να εξετάζει το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ανακοινώθηκε από τον πρώην πρωθυπουργό της χώρας Boris Johnson το 2020 ως ένα από τα σημεία-κλειδιά για την «Πράσινη Βιομηχανική Επανάσταση» του Ηνωμένου Βασιλείου, ωστόσο, τρία χρόνια μετά, η σημερινή κυβέρνηση της χώρας φαίνεται να υπαναχωρεί σε αυτό το φιλόδοξο σχέδιο.

Ο λόγος για την απαγόρευση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στα Βρετανικά Νησιά, μια απαγόρευση που είχε προγραμματιστεί για το 2030, πέντε χρόνια νωρίτερα από τον στόχο που έχει θέσει για τις χώρες της η Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως δείχνουν όλα ο σημερινός πρωθυπουργός της χώρας, Rishi Sunak, θέλει να καθυστερήσει κάποια από τα σημεία-κλειδιά της βρετανικής «Πράσινης Επανάστασης» που θα καταστήσουν το Ηνωμένο Βασίλειο ανθρακικά ουδέτερο έως το 2050.

Αν και προς το παρόν η βρετανική κυβέρνηση δεν έχει πάρει επίσημα θέση στο συγκεκριμένο θέμα, η Suella Braverman, υπουργός Εσωτερικών της χώρας, δήλωσε σε συνέντευξή της σε εκπομπή του BBC ότι δεν θα χρεοκοπήσουν τους Βρετανούς πολίτες «για να σώσουμε τον πλανήτη», ενώ χαρακτήρισε την απαγόρευση των συμβατικών ως μη ρεαλιστική.

Το ίδιο το BBC επικαλείται κυβερνητικές διαρροές και αναφέρει ότι ο πρωθυπουργός της χώρας έχει στα άμεσα σχέδιά του την παράταση στις πωλήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων έως το 2035 με το Ηνωμένο Βασίλειο να συγκλίνει έτσι με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας από τους λόγους που η βρετανική κυβέρνηση εξετάζει την παράταση της απαγόρευσης είναι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στις οποίες παρατηρούνται δύο ταχύτητες: αύξηση στις εταιρικές πωλήσεις και σταθερότητα στους ιδιώτες, τη στιγμή που το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η μοναδική από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές που δεν δίνει κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Το ενδεχόμενο παράτασης της απαγόρευσης ωστόσο δεν καλοβλέπουν οι Βρετανοί κατασκευαστές οχημάτων, οι οποίοι έχουν ήδη προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις αυτά τα τρία χρόνια, στον δρόμο προς ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ