Η Audi ετοιμάζει το δικό της “αγροτικό”

audi pick up

Το νέο γερμανικό pick up θα έχει premium προσανατολισμό, με τα χαρακτηριστικά του να το φέρνουν απένταντι στις κορυφαίες εκδόσεις του ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με αναφορές στον βρετανικό Τύπο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann, απάντησε σε ερώτηση που του τέθηκε για το αν υπάρχει πιθανότητα να δούμε ένα pick up με το σήμα της Audi, ότι οι υπεύθυνοι το εξετάζουν σοβαρά το θέμα δημιουργίας ενός τέτοιου μοντέλου και δεν μπορεί να πει περισσότερα.

Audi quattro pick up 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αλλίευση της είδησης ήρθε από τους δημοσιογράφους που βρίσκονται μαζί με τους διευθύνοντες συμβούλους του Ομίλου Audi – Bentley, Lamborghini και Ducati – στο ετήσιο οικονομικό συνέδριο του Ομίλου. Μάλιστα, μετά την απάντηση που έδωσε ο Duesmann, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley, Adrian Hallmark, πρόσθεσε αστειευόμενος: “Δεν θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο στην γκάμα της Bentley”.

Η Audi δεν έχει δώσει πληροφορίες για κάποιο πιθανό μοντέλο της κατηγορίας των pick up, αλλά ο Duesmann είπε ότι στο άμεσο μέλλον θα παρουσιάσουν “κάτι”, υπονοώντας ίσως την αποκάλυψη ενός πρωτότυπου ή μια επίσημη επιβεβαίωση δημιουργίας του μοντέλου.

Audi quattro pick up 3

Το 2019 η Audi παρουσίασε το AI:Trail, ένα ηλεκτρικό off-road όχημα υψηλής απόδοσης με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, που θα μπορούσε να προσφέρει τη βάση για ένα μελλοντικό μοντέλο παραγωγής με καρότσα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη, η Audi θα μπορούσε να αξιοποιήσει τη σχέση της με τη μητρική Volkswagen για να λανσάρει το δικό της μοντέλο που θα βασίζεται στο επερχόμενο Amarok. Το τελευταίο θα παρουσιαστεί σε μερικούς μήνες και θα είναι αδερφάκι με το Ford Ranger, μιας και αποτελεί μέρος της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Θα κατασκευάζεται από τη Ford στο Silvertown της Νότιας Αφρικής και θα προσφέρεται είτε με τετρακύλινδρο diesel 2,0 λίτρων είτε με τον καινούριο V6 diesel των 3,0 λίτρων.

Audi quattro pick up 4

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι διαμορφώσιμες πλατφόρμες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που εξελλίσονται στον Όμιλο VW καθιστούν την ανάπτυξη μοντέλων με μικρό όγκο πωλήσεων μια πολύ πιο βιώσιμη πρόταση, καθώς απαιτούν λιγότερους πόρους και μπορούν να μοιραστούν πολλά μηχανικά μέρη.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ