Η Αθήνα αλλάζει - Ποιοι δρόμοι «σβήνουν» από τον χάρτη της πρωτεύουσας

Η αθήνα αλλάζει -ποιο δρόμοι θα σβήσουν από τον χάρτη της Αττικής

Πολλά και σημαντικά είναι τα οδικά έργα που έχουν ξεκινήσει ήδη στο λεκανοπέδιο Αττικής ή βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού, τα οποία θα αναβαθμίσουν το οδικό δίκτυο προς το καλύτερο.

Η μορφή του οδικού δικτύου του λεκανοπεδίου αλλάζει και εισέρχεται σε νεά φάση με στόχο τη μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος και των χρόνων που απαιτούνται για να φτάσει κανείς από τη μία μεριά της Αττικής στην άλλη.

Στόχος των μεγάλων έργων, όπως είναι και η ανάπλαση του Δέλτα Φαλήρου, είναι παράλληλα η αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων της εκάστοτε περιοχής του λεκανοπεδίου και φυσικά η βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας που απολαμβάνουν τόσο αυτοί όσο και διερχόμενοι από την περιοχή οδηγοί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την υλοποίηση των έργων και την ένταξή τους στο οδικό δίκτυο πολλοί είναι οι δρόμοι που θα σβήσουν κυριολεκτικά ή μεταφορικά από τον χάρτη της Αττικής και το μυαλό των οδηγών αντίστοιχα.

Χωρίς αμφιβολία ένα από τα μεγάλα project που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη στο παραλιακό μέτωπο είναι η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος.

Το έργο αναμένεται να επιταχύνει την οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα σε όλα τα επίπεδα, ενώ βρίσκεται σε στρατηγική θέση του λεκανοπεδίου, η οποία διευκολύνει την πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας, το λιμάνι του Πειραιά, ακόμη και τον νέο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Η υπόγεια διαδρομή θα έχει μήκος περίπου 1,3 χλμ., θα ξεκινά από την παραλία Αλίμου και θα φτάνει έως και τη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά. Οι λωρίδες ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας θα είναι τρεις (3), με μέγιστο όριο ταχύτητας τα 70 χλμ./ώρα και με την ολοκλήρωσή της υπογειοποίησης θα καταργηθεί ένα επίγειο τμήμα της λεωφόρου όπου υπάρχουν έξι (6) φωτεινοί σηματοδότες μειώνοντας δραστικά την κυκλοφοριακή συμφόρηση που παρατηρείται στη λεωφόρο επί καθημερινής βάσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επόμενο μεγάλο project που θα δώσει ανάσα στο κυκλοφοριακό χάος του λεκανοπεδίου είναι η Υπόγεια Σήραγγα της Ηλιούπολης, η μελέτη της οποίας βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής, η εν λόγω σήραγγα που θα περνά κάτω από τον αστικό ιστό θα συνδέσει τον Καρέα με το Ελληνικό με τον εκτιμώμενο χρόνο οδήγησης να μειώνεται στα μόλις 10 λεπτά της ώρας.

Η Σήραγγα Ηλιουπόλεως θα προσφέρει ταχύτερη πρόσβαση στον πόλο του Ελληνικού και θα συνδέσει την Περιφερειακή Υμηττού με τη Λ. Βουλιαγμένης με το μήκος της να φτάνει στα τρία περίπου χιλιόμετρα. Θα ξεκινά από τα στρατόπεδα Σακκέτα και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης.

Στη μείωση της ταλαιπωρίας που υφίστανται πεζοί και οδηγοί, αλλά και στην αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας για τους κατοίκους της περιοχής του Ηρακλείου Αττικής αναμένεται να συνδράμει αποφασιστικά η υπογειοποίηση της οδού «Μελίνας Μερκούρη».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για ένα έργο που έχει προϋπολογισμό ύψους 12,5 εκατ. ευρώ με τις αρχές να έχουν θέσει σαν στόχο να εισέλθει γρήγορα σε φάση δημοπράτησης.

Η συγκεκριμένη οδός, στο ύψος του Ηλεκτρικού Σταθμού εκτρέπεται μέσα από τις γειτονιές με αποτέλεσμα να διέρχονται καθημερινά σε αυτούς τους δρόμους περί τα 25.000 αυτοκίνητα -πλην της Λεωφόρου Ηρακλείου.

Με την ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να εξομαλυνθεί σημαντικά η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης με παράλληλη αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και τη δημιουργία, μεταξύ άλλων, πεζόδρομων, ποδηλατοδρόμων, αλλά και δρόμων ήπιας κυκλοφορίας.

Υπογειοποίηση Νέο Ηράκλειο Αθήνα
Μελίνας Μερκούρης

Η παρέμβαση ξεκινάει από την οδό Μελίνας Μερκούρη στη διασταύρωσή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου όπου δημιουργούνται δύο κλάδοι μονής κατεύθυνσης. Ο ένας κλάδος συνεχίζει επίγεια και ενώνεται με την οδό Πρασίνου Λόφου.

Ο άλλος κλάδος υπογειοποιείται και αφού περάσει κάτω από την οδό Πρασίνου Λόφου και την πλατεία Κολοκοτρώνη συναρμόζεται με την οδό Κηφισίας στο πεζοδρομημένο τμήμα της. Η σήραγγα αναδύεται στη Μαρίνου Αντύπα όπου πλέον υπάρχει άνετη σύνδεση με Κύμης, Σπύρου Λούη, Λεωφόρο Κηφισίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ